Torsdag den 9 februari 2012 Ny användare | Logga in  

Skriv idag om: Sverige och korruption | Löfvéns riksdagsutanförskap | Kärnkraftssäkerheten i Sverige Börja här!

sourzeforum
Visa sida: 1 2 3
Vad jag har så svårt att förstå är hur man som du, Michael kan bli så upprörd över detta och gå till motattack. Förstår du inte att den sk Sanningsrörelsen arbetar för dig och dina ev barn? Vet du inte vart vårt samhälle är på väg? Ta reda på det och gör det fort, är min uppmaning till dig. Det kommer att komma en dag när ingen, varken du eller jag eller "dummisar" får säga eller skriva vad vi/de tycker.
anonymt inlägg #11
Bra artikel! Hoppas att många läser, funderar och inser att det finns politiska och ekonomiska agendor kopplade till de stora mediekoncernerna.
inlägg #12
#11) Ungefär så brukar vittnen argumentera då man bemöter dem i sak, och påpekar att de oavsett sin egna bokstavstrogna och jättebästa bibel, inte ens förmått stava Guds namn rätt. Allt beror på ju på spridning av irrläror som ingen annan än Hornpelle själv ligger bakom. Det är bara att det ännu endast är de upplysta som skådat ljuset, och vems fel det är vet vi ju. Förstulna antydningar om en medial konspiration, i synnerhet där huset Bonnier är inblandade, och något om det ”internationella kapitalet”, (vi vet ju vem som ligger bakom fast censuren hindrar oss skrivit det). NOT. Det är så rackans tröttsamt med de som vevar om gamla Sion Vises protokoll konspirationen om än i ny skepnad. Ni må ha bytt kläder, men den grå vargtassen under klädnaden röjer er.
inlägg #13
Hej Leif-Arne
Jaha, så har vi en antisemitism-jägare här. Läser ALLT ur sin synvinkel. "Sions vise protokoll", tar jag avstånd ifrån som trovärdigt, som författare har jag tydligt tagit avstånd från judiska världskonspirationer, liksom jag gjort som krönikör. Det jag vill förmedla är inte knutet till enskilda religioner eller till någon politisk fålla. Jag rekommenderar dig att lämna det där "boet" och istället våga se på vad som sker i världen. Det är inte mer tillkrånglat eller svårare att bekräfta än vad som står i artikeln. / Mats artikelförfattare
inlägg #14
Där kom ”vi som skådat ljuset” argumentet en gång till.
inlägg #15
Annons:

Per-Arne. Jag hävdar enbart vad jag skriver. Ledsen om det känns profetiskt, men det är inte meningen. / Mats artikelförfattare
inlägg #16
Inte nog med att USA mörkar allt. Även svenska media är med i den CIA-styrda, judiska konspirationen som vill misskreditera muslimer.Inte undra på att man längtar efter de av skribenterna angivna UFO-grabbarna med grön ansikte och 14 armar för att ställa allt till rätta.
inlägg #17
Lars N. det är tur att vi har en viss åsiktsfrihet kvar, så du frisk kan skoja om allvarliga ting. Min humor säger mig att din fantasi är tokrolig lite då och då, t.ex om UFO grabbarna som du gör en beskrivning på, det är humor det, sedan att andra är seriösa och vet bättre än du, om det verkliga förhållandet i frågan är ju upp till dem att hålla sig fast vid. Men lite humor skadar inte att ta till när man ingenting vet.
anonymt inlägg #18
Lars N. det är tur att vi har en viss åsiktsfrihet kvar, så du frisk kan skoja om allvarliga ting. Min humor säger mig att din fantasi är tokrolig lite då och då, t.ex om UFO grabbarna som du gör en beskrivning på, det är humor det, sedan att andra är seriösa och vet bättre än du, om det verkliga förhållandet i frågan är ju upp till dem att hålla sig fast vid. Men lite humor skadar inte att ta till när man ingenting vet.
anonymt inlägg #19
Oj vad förvånad man blir att Sederholm, Rosvall och de andra konspirationstomtarna och trollen inte begriper vad "censur" innebär. Inte heller är det förvånande att de inte inser ironin när de klagar om detta just på Sourze som släpper igenom vilka tokdårar som helst så länge det inte är uppenbart rasistiskt.

Men det är ju inte precis några skarpa intellekt det rör sig om. Det klargjorde ju inte minst i Kalla Fakta.

Redaktionella krav på saklighet är inte censur.
anonymt inlägg #20
Visa sida: 1 2 3

Du är inte inloggad och måste därför logga in eller välja ett namn om du vill diskutera det här: välj namn / logga in

Avancerad sök...
Upplevelsepresent.se