Torsdag den 9 februari 2012 Ny användare | Logga in  

Skriv idag om: Sverige och korruption | Löfvéns riksdagsutanförskap | Kärnkraftssäkerheten i Sverige Börja här!

sourzeforum
Diskuterar artikeln Mer mode för männen
haha Bra!! Ända fram till nu har vi kopplat män med mod - nu har vi fått en ny variant av män : män med mode. Men kanske kan vi göra en slogan här ... Män med Mod bär Mode.
inlägg #1
Så fort som jag går in i en modebutik så försvinner alla anställda in på toaletten. Det måste vara en ren tillfällighet. Men jag har två ytterst händiga systrar som förser mig med kläder så på mig går ingen nöd...
inlägg #2
# 2/ Skojare där!! Du har det bra du, Janne B, med två systrar behöver du aldrig bekymra dej om mode för män ...
inlägg #3
Av ditt förnamn kan man inte utröna om du är man eller kvinna.
inlägg #4
Ja se upp med mig o min släkt. Jag en anhörig som är svårt handikappad så för att roa sig jobbar han halvtid på butik, ger ut en tidning, håller föredrag och skriver kåserier. Ändå så hinner han ibland vila sig en liten stund mitt på dagen...
inlägg #5
Annons:

Thomas Har du inte hört talas om Tarzan och Jane....
inlägg #6
Där sa du nåt' Angel: "glöm nu inte att alla som jobbar i dessa butiker har betalt för att vara där så be om deras hjälp!" I fortsättningen ska jag gå och rycka i handtaget till toaletten där dom uppehåller sej så snart jag eller Janne B behöver hjälp.
"Slarvigt, trasigt men väl planerat." OK - ser ju att du verkligen är up to date - kan du då tipsa en gammal tant på 70 som inte vill ha korta puffärmar om vad som står till buds? Konstigt, förresten, att min målgrupp är totalt bortglömd. Vi pensionärer som har det så gott ställt att vi t.o.m. placeras under en högre skattesats. Vilken miss!!!
inlägg #7

Du är inte inloggad och måste därför logga in eller välja ett namn om du vill diskutera det här: välj namn / logga in

Avancerad sök...
Upplevelsepresent.se