Torsdag den 9 februari 2012 Ny användare | Logga in  

Skriv idag om: Sverige och korruption | Löfvéns riksdagsutanförskap | Kärnkraftssäkerheten i Sverige Börja här!

sourzeforum
Diskuterar artikeln Otrogna män ska hållas kort
Visa sida: 1 2 3
"Unga män vill vara trogna men är det inte,
gamla män vill vara otrogna men kan det inte."
inlägg #1
Kåsören Kar de Mumma skrev nog för 50 år sedan // Jag förstår inte att andra karlar orkar vara otrogna - jag orkar nätt o jämt att vara trogen/
inlägg #2
Den västerländska kulturen:män är demoner och kvinnor är änglar.
inlägg #3
Janne o Dissidenten: *Kul* Själv kämpar jag oxå med att orka vara trogen (har ju 2 gubbar) men funderar på att rycka upp mig o skaffa en älskare efter helgerna.Det brukar vara effektivast när jag behöver gå ner i vikt o blir det en yngre så tar de det där med tillfällig lätt.
anonymt inlägg #4
Grundförutsättningen för att en man ska vara otrogen är ju att han har en villig medarbetare i äventyret - ofta en kvinna som är osolidarisk mot en annan kvinna. "" Snälla snälla snälla - gå inte till en annan qvinna".
inlägg #5
Annons:

"Så sunt!" sa tydligen Yvonne Ryding, fd fröken Sverige, om svenskans misshandel av Tiger Woods. En misshandel med golfklubba är ju givetvis direkt livsfarligt. Vad säger hon då om exvis steningen av personer(ja, de stenar även männen även om det inte får samma rubriker i svensk press) som varit otrogna i Somalia? Vad skulle hon ha sagt om det hade varit svenskan som varit otrogen och Tiger Woods hade misshandlat henne med golfklubba? "Så sunt!"? Fö varför sätter man rubriken "Otrogna män ska hållas kort"? Ska inte otrogna kvinnor också hållas kort?
anonymt inlägg #6
Helsjukt, men vad kan vänta sig i ett land där partnervåld a la 1984 av politiska fjäskskäl ständigt förvandlas till "jämställt" enögda "mäns våld mot kvinnor".
anonymt inlägg #7
Tänk att förr i tiden hette det kvinnan bakom allt och idag har det blivit kvinnan framför allt?
anonymt inlägg #8
#8/ Utforskaren ... Nu tyckte du att du var fyndig, va ?! - Det var du!! :)
inlägg #9
inqlos jag väntar på den dagen då kvinnorna kommer ihåg oss män i bilden också. Jag tror trots allt att kvinnan skulle komma till korta om inte vi män stod bakom dem med vårt moraliska stöd.
anonymt inlägg #10
Visa sida: 1 2 3

Du är inte inloggad och måste därför logga in eller välja ett namn om du vill diskutera det här: välj namn / logga in

Avancerad sök...
Upplevelsepresent.se