Torsdag den 9 februari 2012 Ny användare | Logga in  

Skriv idag om: Sverige och korruption | Löfvéns riksdagsutanförskap | Kärnkraftssäkerheten i Sverige Börja här!

sourzeforum
Visa sida: 1 2
Det blir nog ännu mer PK en manlig lucia i burka
inlägg #1
Susanna ta del av det här så får du mycket att kommentera.
[länk]
anonymt inlägg #2
Förfalskning av historien med en mörkhyad Lucia?? Kom igen! Vad är då en blåögd blond Lucia?
anonymt inlägg #3
Glenn Johansson, jag tror att du lever själv upp till att gå det politiskt korrekta till mötes, genom att du har haft en utländsk flickvän. Det är meningen att vårt eget svenska folk ska bytas ut och ett sätt är att varje svensk äktar en från främmande land och avlar barn, kanske ett sätt att få politikerna att stoppa massinvandringen? Mona Sahlin har ju inte något till övers för svenskar som i hennes ögon är töntiga och imbecilla, hon som gärna hyllar de nya svenskarna. Av hennes resonemang så väcker hon den onda sidan hos mången svensk som i gengälld blir kallad för främlingsfientlig eller rent ut sagt för rasist när vedebörande ifrågasätter den gängse politiken. Att vi är utsatta för ett tjyv och rackarspel av våra folkvalda kan väl inte någon ha missat, bortsett de som framstår som totalt oförstående och är svenskarnas värsta belackare i sitt oförstånd. Ja,ja jag syftar på extremvänsterns anhang som vill göra revolution i Sverige och förverkliga sin dröm att göra vårt land till en kommunistisk diktatur, det har vi redan höll jag på att säga, men åt det hållet lutar det alltmer, om inte direkt kommunistisk så styr vi nog åt det hållet med tiden.
anonymt inlägg #4
Luciafirandet är just ett av bevisen på hur svårt det är att tala om svensk kultur såsom sverigedemokråttorna gör. Låt Italien ta tillbaka Lucia och Tysland Falukorven. Vi får väl hitta något nytt som passar den kultur som vi håller på att bygga ut.
anonymt inlägg #5
Annons:

#5 Och ge julgranen och glöggen tillbaks till Tyskland..
anonymt inlägg #6
Åt fanders med Satansson som snackar som en sann oförståndig människa, som passar perfekt in i kommunistledet. Den sanna kommunisten är en lat drönare som vill att andra ska servera honom stekta sparvar. Tro mig så här resonerar faktiskt kommunister, om vi blir tillräckligt många kan jag jobba mindre för det är så många som delar mina bördor. Skratta ni och tror att det här är ett dumt påhitt av mig, så var och är det i Ryssland, ingen vill jobba, precis samma mentalitet som finns i andra länder. Det är en majoritet av folket i världen som inte delar vår uppfattning att vi ska jobba och göra rätt för oss. Det är en av de anledningarna till att vi har massor av invandrare som kommer hit, för att vi har byggt in det i vårt politiska system att du behöver inte jobba om du inte vill. Förr i tiden före mångkulturen hade vi en lag som sa att vi hade arbetsplikt, den tillämpas inte längre, till hänsyn för de nya svenskarna. det skulle se ut det, om vi tvingade invandrarna till att arbeta, så rasistiska får vi aldrig bli.
anonymt inlägg #7
Kanontext Glenn!
anonymt inlägg #8
Utforskaren: Om du nu lägger så mycket energi på att skriva långa inlägg skulle jag gärna se en utläggning om varför du skriver "Åt fanders med Satansson" när det inlägget bara konstaterade fastbeläggda fakta. Lucia kom från Sicilien om jag inte minns helt fel, och falukorven introducerades i Dalarna av tyska gästarbetare vid gruvorna. Hur snackar en sann förståndlig människa om det är oförståndligt att bara poängtera hur det ligger till. Visst, du kanske märkte att era politiska åsiktet gick isär med tanke på hur inlägget var skrivet, men att bara för den delen försöka undvika att lucia troligtvis var mörkhårig och falukorv troligtvis hette faluwurst ursprungligen får dig bara att låta som en icketänkande fundameltalist.
inlägg #9
Här kan jag läsa det som jag själv aldrig har kunnat utkristallisera och sätta ord på och bara diffust har tyckt och tänkt. Jag sa högt "WOW" till mig själv och betygsatte det högstmöjligt. Det finns alltså andra som tänker e x a k t s a m m a s a k.
anonymt inlägg #10
Visa sida: 1 2

Du är inte inloggad och måste därför logga in eller välja ett namn om du vill diskutera det här: välj namn / logga in

Avancerad sök...
Upplevelsepresent.se