Åt fanders med Satansson som snackar som en sann oförståndig människa, som passar perfekt in i kommunistledet. Den sanna kommunisten är en lat drönare som vill att andra ska servera honom stekta sparvar. Tro mig så här resonerar faktiskt kommunister, om vi blir tillräckligt många kan jag jobba mindre för det är så många som delar mina bördor. Skratta ni och tror att det här är ett dumt påhitt av mig, så var och är det i Ryssland, ingen vill jobba, precis samma mentalitet som finns i andra länder. Det är en majoritet av folket i världen som inte delar vår uppfattning att vi ska jobba och göra rätt för oss. Det är en av de anledningarna till att vi har massor av invandrare som kommer hit, för att vi har byggt in det i vårt politiska system att du behöver inte jobba om du inte vill. Förr i tiden före mångkulturen hade vi en lag som sa att vi hade arbetsplikt, den tillämpas inte längre, till hänsyn för de nya svenskarna. det skulle se ut det, om vi tvingade invandrarna till att arbeta, så rasistiska får vi aldrig bli.
anonymt inlägg #7