Tisdag den 7 februari 2012 Ny användare | Logga in  

Skriv idag om: Greklands närmande bankrutt | Behring Breiviks omhäktning | Uteliggarldesignen på NK Börja här!

sourzeforum
Visa sida: 1 2
# 9 VolvoVillaValium, du försökte tänka med drog en helt fel slutsats varför jag besvarade Satansson som jag gjorde. Drar man till med typisk kommunistisk dumhet som han gjorde så förklarade jag det för honom på ett korrekt sätt. Angående om jag skulle vara fundamentalist som inte kan tänka så är ditt utlåtande rent trams och har man lagt in bedövningsmedel i sin signatur som du har gjort, då kan man undra hur det står till med dig.
anonymt inlägg #11
OM svenska kyrkan skänker ett antal överblivna kyrktorn till muslimerna så behöver de inte sätta upp bönetorn som ser ut som raketer, missiler..;-)
inlägg #12
Helt fel Janne, muslimerna kan åka hem till sina länder och bygga sina torn. Vi ska inte ha några muslimer som sprider irrläror som tyvär svenska kyrkan inte har något emot och därför borde varenda svensk bojkotta kyrkan.
anonymt inlägg #13
Muslimerna här är i stor utsträckning flyktingar från muslimska länder - så de vuxna kan inte åka hem och de unga har aldrig varit där. // Vem sprider just nu rätt lära utöver Utforskaren???
inlägg #14
#11 Utforskaren: Jag försökte visserligen bara påpeka hur de flesta troligtvis uppfattar det du skriver, men om du vill se det som ett personligt påhopp och svara med samma kort, visst. Jag anser fortfarande att ditt svar till honom var helt orelevant om man ser på vad han skrev, inte vad han kan tänkas tycka. Men med tanke på hur du argumenterar så har jag svårt att tro att du är en person som kan ta ett steg tillbaka och reflektera över ilskan du känner, ta bort skygglapparna ett litet tag och eventuellt växa lite som människa.
Min signatur har absolut ingenting med det jag skrev att göra och varför du ens bryr dig om att lägga in det som argument vet jag inte. Men ok, det är en ordlek baserad på att man brukar säga att medelsvenssons mål är de tre V:na, Volvo, Villa, Vovve. När jag skapade mitt sourze-konto var jag en 16-17 år och tyckte det var roligt att byta ut Vovve mot Valium då det skapar en kontrast och ger en kommentar till livet jag inte ville, och inte vill, leva. Jag ser fortfarande det roliga i namnet och jag hoppas att den här förklaringen kanske kan få dig att förstå hur jag tänkte när jag skaffade det, om det nu är någonting som du ser som viktigt när det gäller argument och så vidare.
För övrigt, menar du att Lucia var från Söderköping och ur-dalmasarna skapade Falukorven?
inlägg #15
Annons:

Janne det som muslimer står för är inte förenligt med ett modernt samhälle, såvida vi inte ska gå tillbaka i utvecklingen då är muslimer som klippt och skurna att ha som ledstjärna. det är väl där skon klämmer att vi vill ha ett civiliserat samhälle och då passar inte muslimerna in i bilden. är det så att i ert missionshus predikar man att möta muslimer med broderskärlek, synd i så fall att de betraktar oss som otrogna hundar och vad ska du göra åt det Janne, Acceptera?
anonymt inlägg #16
DU beskriver extremistiska musllimer och inte normala dito. De flesta muslimer som bott i Europa i många år har anpassat sig till våra värderingar vad gäller demokrati,kvinnosyn mm Jag bor mitt ibland ca 50 muslimer och har inte det minsta bekymmer med dem. De kommer från olika länder men bråkar inte med varandra...
inlägg #17
Ingen muslim här betraktar mig som varken hund eller katt...de tytcker bara att det är kul att jag hoppar på dem på gatan o snackar med dem.
inlägg #18
#17/ Har du frågat alla 50 om de är muslimer? har någon
burka? eller kanske en gardin runt skallen? Titta på TV-kanlen
[länk] i morgon
det program som /susanna s/ redogjorde för kl.14.52
(skrämmande) uttalanden i den filmen, om du tycker dessa
personer är lika gulliga så är det bara att gratulera.
anonymt inlägg #19
Vänta nu, är problemet muslimer, fundamentalistiska muslimer eller folk med muslimsk bakgrund? Vilka är det vi anser inte passar ihop med ett modernt samhälle och vill slänga ut ur Sverige/säga till dem att anpassa sig? Om min granne Mohammed har bott i Sverige i 20 år, äter skinka och skiter i allt vad islam heter borde han väl få stanna? Men hur vet man det egentligen? Kanske ska börja med stark övervakning av muslimer och införa ett angivarsystem? Kan någon vara snäll och upplysa mig så jag vet vilka dåligt underbyggda ståndpunkter jag ska hålla mig fast vid benhårt? Tack på förhand /Martin
inlägg #20
Visa sida: 1 2

Du är inte inloggad och måste därför logga in eller välja ett namn om du vill diskutera det här: välj namn / logga in

Avancerad sök...
Upplevelsepresent.se