#11 Utforskaren: Jag försökte visserligen bara påpeka hur de flesta troligtvis uppfattar det du skriver, men om du vill se det som ett personligt påhopp och svara med samma kort, visst. Jag anser fortfarande att ditt svar till honom var helt orelevant om man ser på vad han skrev, inte vad han kan tänkas tycka. Men med tanke på hur du argumenterar så har jag svårt att tro att du är en person som kan ta ett steg tillbaka och reflektera över ilskan du känner, ta bort skygglapparna ett litet tag och eventuellt växa lite som människa.
Min signatur har absolut ingenting med det jag skrev att göra och varför du ens bryr dig om att lägga in det som argument vet jag inte. Men ok, det är en ordlek baserad på att man brukar säga att medelsvenssons mål är de tre V:na, Volvo, Villa, Vovve. När jag skapade mitt sourze-konto var jag en 16-17 år och tyckte det var roligt att byta ut Vovve mot Valium då det skapar en kontrast och ger en kommentar till livet jag inte ville, och inte vill, leva. Jag ser fortfarande det roliga i namnet och jag hoppas att den här förklaringen kanske kan få dig att förstå hur jag tänkte när jag skaffade det, om det nu är någonting som du ser som viktigt när det gäller argument och så vidare.
För övrigt, menar du att Lucia var från Söderköping och ur-dalmasarna skapade Falukorven?
inlägg #15