Torsdag den 9 februari 2012 Ny användare | Logga in  

Skriv idag om: Sverige och korruption | Löfvéns riksdagsutanförskap | Kärnkraftssäkerheten i Sverige Börja här!

sourzeforum
Tack
inlägg #1
Om du ska åka omkring sådär och kolla alla våra fördommar, vad kommer vi då ha kvar att ojja oss om? Tack för rapporten. Snygg bild!
anonymt inlägg #2
Riktigt intressant förstahandsreportage. Mycket bättre än det mesta jag läser om USA i svenska medier. Lite kunskap är farligt, och du närmar dej kunskapen försiktigt. Men visst tror många svenskar att amerikaner är dumma, fast termerna varierar. Ungefär som många i världen tror att svenskar är deprimerade. Men med tanke på hur framgångsrikt USA har varit genom åren, på gott och ont, så är det nog svårt att få den anklagelsen att sitta fast. En annan fördom som kanske sällan yttras är att amerikaner är mera ytliga än européer, som om de inte har vanliga mänskliga känslor. Absurt. För övrigt så är amerikanerna inte längre de tjockaste: ett par länder har nu gått förbi, eller går snart förbi. Australien och Irland, tror jag. Jag hoppas du skriver mer, gärna om något ställe som Wyoming eller Idaho.
inlägg #3
Har någon vetenskapligt utrett varför händer luktar gott och fötter illa ;-) Jag har inte ens strumpor...
anonymt inlägg #4
Annons:

Du är inte inloggad och måste därför logga in eller välja ett namn om du vill diskutera det här: välj namn / logga in

Avancerad sök...
Upplevelsepresent.se