Fredag den 3 september 2010 Ny användare | Logga in  

Börja blogga i Sourzes bloggfabrik!

sourzeforum
Diskuterar artikeln Vaccinationskaos i Tyskland
Visa sida: 1 2
(6). "Ett tungt ansvar ligger på de inblandade myndigheterna och massmedia som inte fullt ut rapporterat om de risker en massvaccination innebär." Ett tungt ansvar vilar på oss allihop att skilja fakta från rykten när vi sprider information. Det är något Marcus Borg bör tänka över.
anonymt inlägg #11
Banestyrelsen, snälla ta tid tid att läsa ordentligt, jag skrev att hundratals biverkningar rapporterats, även om det är lågt räknat så förekommer faktiskt de uppgifterna i svenska massmedia.
anonymt inlägg #12
12. Jag har läst din artikel mer ordentligt än vad du har. Jag har inte påstått att biverkningar inte rapporterats, däremot att de siffror du uppgav är helt meningslösa eftersom du inte sätter dem i något sammanhang.
anonymt inlägg #13
13. Inte "meningslösa", "missvisande" menar jag. Meningslösa är de absolut inte.
anonymt inlägg #14
Men återigen, jag skrev hundratals och inte hundratusentals.
anonymt inlägg #15
Annons:
Skrivfel av mig, hundratals står det. Min fråga kvarstår dock.
anonymt inlägg #16
@Banestyrelsen Huvudsaken med denna artikel är att myndigheterna, militär får ett annat vaccin som saknar skadliga substanser som kvicksilver och skvalen. Man kan ju fråga sig varför folket ska ha detta men inte makthavare och militär. Fokusera på det huvudsakliga innehållet. orginalartikel från tyska tidningen spiegel översatt på engelska [länk]
anonymt inlägg #17
Ja, det kan man fråga sig. Det finns många tänkbara svar på den frågan. Varken du eller Marcus försöker dock ge oss några, och de synpunkter (1-6) jag hade ovan tänker ni tydligen inte heller kommentera, så vi får väl fortsätta undra alla tre.
anonymt inlägg #18
Visa sida: 1 2

Du är inte inloggad och måste därför logga in eller välja ett namn om du vill diskutera det här: välj namn / logga in

Avancerad sök...
Jobbsök

Sök enkelt bland tiotusentals
jobbannonser hos Workey:

VAD

titel, nyckelord el. företag

VAR

Upplevelsepresent.se