Här är jag helt enig med dig Stefan, förutom att det här med Natalie har en låg relevans. Det är pinsamt hur mycket okunnighet, politisk korrekthet och feghet rymms det i ett politiskt beslut. Riktig skrämmande blir det däremot när man inser hur enkelt det är att genomdriva en massbehandling med en KLINISKT OTESTAT biopharma produkt. En livsfarlig precedent. Som tur är, i takt med att allmänheten upptäcker att svininfluensans farlighet är ytterliggare en medieprodukt kommer benägenheten att vaccinera sig att avta. Goda nyheter för allas immunsystem.
Media saknar proportioner! Den 23 mars 2006 meddelade Studio 24: " Det kan bli så många döda i Sverige att vi inte kan begrava alla. " Det handlade då om fågelinfluensan. Starka ekonomiska krafter tog tidigt hand om frågan; media med kvällspressen i spetsen hade hausse, läkemedelsindustrin gnuggade händerna och kändisar och experter samt myndigheter fick om och om synas i TV!
Beträffande årets hausse, håll huvudet kallt! Det handlar om pengar. Som vanligt.
inlägg #2
lena olsson 2009-10-13 15:40:00
Bra att det här tas upp.Barn fâr sprutor mot en det ena och det andra,smâ liv. Hur skadas dom?
Influensamedlet Tamiflu går nästan opåverkat rakt igenom kroppen och fastnar inte heller i reningsverken utan hamnar i våra vattendrag. Till exempel gräsänder och kanadagäss, som bär på virus, kan få det i sig, vilket leder till att influensavirus utvecklar motståndskraft mot läkemedlet. I slutändan har vi bytt ett problem mot ett annat!
inlägg #4
patrik64 2009-10-14 10:48:00
Svininfluensan är ju inte precis anthrax, så jag begriper inte paniken den har orsakat. Som vilken influensa som helst så drabbas främst de svagaste. Em lämplig motåtgärd mot spridning är att folk håller sig hemma så fort de känner sig det minsta dåliga. Inga mer "hjältar" på jobb och skolor tack!
anonymt inlägg #5
Annons:
JannesBlogg?? 2009-10-14 18:42:00
Vad hade whilda och tama sagt om våra myndigheter bara tagit det jättlugnt??
anonymt inlägg #6
Michael Lundahl Karnerfors 2009-10-14 19:12:00
På alla dessa år på Sourze Stefan så har du fortfarande inte lärt dig faktakontrollera dina uppgifter utan hugger okritiskt minsta halmstrå som passar din ståndpunkt. Natalie Morton dog inte av vaccineringen. Hon hade ett allvarligt underliggande sjukdomstillstånd som råkade döda henne strax efter att hon fått vaccinet. Men detta bryr du dig in om Stefan utan precis som ditt korkade "larm" om fluor så sket du i att kolla fakta. Jag hoppas du skäms och inser hur otroligt oansvarig du är som skrämmer upp männsikor helt i onödan bara för att du i din iver att få människor att acceptera din världsbild som Sanningen™ glömmer bort att fråga dig själv den viktigaste frågan: har jag verkligen rätt, eller lurar jag mig själv?
Här är förresten en länk om Nathalie Morton som avslöjar Stefans lögn: [länk]
anonymt inlägg #8
Dipöomaten-fastlogged 2009-10-15 21:23:00
Det är synd att man vaccinerar barn mot röda hund, stelkramp, polio, difteri, kikhosta, mässling,påssjuka mm, tänk vilka livskraftiga och starka individer de flesta av oss hade varit i dag. Dessa hemska vacciner som penga giriga gubbar prackat på oss. ;-)
anonymt inlägg #9
Du är inte inloggad och måste därför logga in eller välja ett namn om du vill diskutera det här:
välj namn / logga in