Torsdag den 9 februari 2012 Ny användare | Logga in  

Skriv idag om: Sverige och korruption | Löfvéns riksdagsutanförskap | Kärnkraftssäkerheten i Sverige Börja här!

sourzeforum
Som alltid gillar jag dina texter Sunny. Själv har jag krypit en del i grottor, jag gillar att liksom åla mig ner i underjorden. De grottor jag krupit i har mest varit trånga, en del riktigt trånga, vårt klimat gynnar inte grottbilding som i Karst.
Snart så bilar jag iväg mot Kina, ha det. ( Dock den sista biten med flyg)
inlägg #2
"Roddbåt till Kina" var populärt i en visa - men det kräver vi inte av dig! Kom tillbaka o berätta!
anonymt inlägg #3
Jag kunde inte låta bli att Söka på Olmen / I stället för synen använder olmen andra organ för orientering och födosök; den har både kemoreceptorer och elektricitetskänsliga organ/ Ja det står massor intressanta saker på¨nätet om detta väsen, som inte för något oväsen av sig.
anonymt inlägg #4
Enligt kvantfyskikerna finns det överallt i universum tjugo olika dimensioner. Men våra vakna sinne kan vi endast förnimma, känna, se, etc 4 eller 5 (?).
= det kan alltså hända en massa runtomkring vår existens som vi aldrig (?) upptäcker.
Ett omständligt sätt att upskatta din bra artikel. ;-)
Annons:

-61 var jag i Postojnagrottan, och minns fiskarna. Grottor och gruvor är väl inte min grej, trångt, kallt och fuktigt. Men efter besöket i Mount Isa:s gruva (Australien) väntade 42 gradig värme. Så det jämnar ut sig på sikt.
anonymt inlägg #6 - 1 svar på det här inlägget

Du är inte inloggad och måste därför logga in eller välja ett namn om du vill diskutera det här: välj namn / logga in

Avancerad sök...
Upplevelsepresent.se