Torsdag den 9 februari 2012 Ny användare | Logga in  

Skriv idag om: Sverige och korruption | Löfvéns riksdagsutanförskap | Kärnkraftssäkerheten i Sverige Börja här!

sourzeforum
Visa sida: 1 2
8 K Holmberg Jag har inte sett vad just C Borgström svarat men jag har hört upprörda ord av Göran Rosenberg och någon till. Kan inte ta ställning till det!
anonymt inlägg #11
#10 kloka ord Janne, det kommer trots allt självständiga singnaler ifrån dig, inte andras tankar och värdering för en gång skull.
anonymt inlägg #12
Ja vad det gäller självständiga tankar slår jag dig med hästlängder. Gnägg. Brunte.
anonymt inlägg #13
#8)"Folk" vill så mycket olika, det tycker jag bl.a. inläggen här visar. Jag vänder mig mot ett retoriskt grepp från retorikens slask, att definiera de som tycker som en själv som "Folk", "Vanligt folk", därigenom då implicit utmåla de som inte delar ens åsikter som "Ofolk", "Ovanligt folk" etc. Eller hur får du annars ihop det
Karin.
inlägg #14
Janne appropå hästlängder, LA var inne på det med att nämna vanliga och ovanliga människor plus med bock i kanten "ofolk" Tänkt dig meningen, ofolket gjorde allt för att bli mänskliga. LA har myntat ett nytt uttryck "ofolket" för människor som tror sig vara mänskliga, så vill jag slutligen definiera det.
anonymt inlägg #15
Annons:

8 "Jag måste säga att Claes Borgströms angrepp på Göran Hägglund på DN Debatt i dag är bland det mest genanta jag har läst på länge." (SVD-ledare) Första kommentaren till detta på SVD nät; ´"Claes Borgström, en feministisk fullblodsidiot."
anonymt inlägg #16
Nu har jag läst Claes Borgströms "artikel". Och kommentarerna till den. Hö,hö...
anonymt inlägg #17
Och nu har jag läst Häggströms artikel. Och jag tycker den är alldeles utmärkt! Tänk, äntligen en politiker, ja partiledare, som åtminstone nuddar vid den snedvridna "genusdebatten". Men frågan är om det kan ändra något, som hos Per Schlingmann, ellr Jan Björklund? De höga hästarna nämndes. Varför inte?
anonymt inlägg #18
På höga jämställdhästar rider
De fyra i alliansen
Könspolitiken ständigt lider
Av inställsamt vift på svansen
Hur feminism, blir jämställdhet
Är väl förborgad statshemlighet
Med könsegocentriciteten
Glöms halva medmänskligheten!
(JS-07)
anonymt inlägg #19
Visa sida: 1 2

Du är inte inloggad och måste därför logga in eller välja ett namn om du vill diskutera det här: välj namn / logga in

Avancerad sök...
Upplevelsepresent.se