Torsdag den 9 februari 2012 Ny användare | Logga in  

Skriv idag om: Att jobba tills man är 75 | Knivskadade flickan i Hjällbo | Uteliggarldesignen på NK Börja här!

sourzeforum
Diskuterar artikeln Den största konspirationen
Visa sida: 1 .. 11 12 13 14 15 16
"Den maskulina energin är en av hörnstenarna bakom hela världskonspirationen".. He he.. I rest my case! ;-D P.S: Du har inget för det där mseder, all erfarenhet visar att kvinnor gillar riktiga män när det kommer till kritan, och föraktar de män som tramsar med och låtsas vara en av "tjejerna". Taskigt va?
anonymt inlägg #151
Som sagt, vi har lämnat ämnet världskonspirationer och tappat tråden för länge sen. Jag har inget intresse i att gå in i jämställdhetsfrågan på den här nivån. Det ger ingen kraft till artikeln eller till det jag ville förmedla och lägga min dagliga kraft åt.
Mats Artikelförfattare. Boken "Robotfolket" [länk] Krönikesamlingen "Klar Sikt" [länk]
inlägg #152
OK, jag fick ju fram en del, och du svarade väl efter dina premisser...? Jag håller annars med att vi lämnar här. Nu har du väl fått tillräckligt mer reklam för dina sidor?
anonymt inlägg #153
Banestyrelsen skrev: "Tydligen kan ni bara visa upp en (två med Harrit et als studie om nanotermit) högst tvivelaktiga exempel där era påståenden kanske delvis genomgått peer review." Fel igen: PEER REVIEW publicerad i THE ENVIRONMENTALIST den 4 aug 2008
“Environmental anomalies at the World Trade Center: evidence for energetic materials”
Kevin R. Ryan, James R. Gourley and Steven E. Jones
"Investigators monitoring air quality at the World Trade Center, after the September 11th attacks, found extremely high levels of volatile organic chemicals as well as unusual species that had never been seen before in structure fires."

Källa:
[länk]
Här är Peer Review artikeln:
[länk]
[länk]
anonymt inlägg #154
Banestyrelsen skrev: "...högst tvivelaktiga exempel där era påståenden kanske delvis genomgått peer review."
Vadå högst tvivelaktiga?? Den tidigare nämnda "Fourteen Points of Agreement with Official Government Reports on the World Trade Center Destruction pp.35-40 (6) Authors: Steven E. Jones, Frank M. Legge, Kevin R. Ryan, Anthony F. Szamboti, James R. Gourley" samt " Active Thermitic Material Discovered in Dust from the 9/11 World Trade Center Catastrophe", är publiceradE i BENTHAM SCIENCE PUBLISHERS: [länk]
anonymt inlägg #155
Annons:

Är det inte dax att vakna snart mina vänner och se verkligheten som den är. Att ignorera fakta som finns bevisar bara hur blåögda folket är. Sanningen är den att hotet är verkligt vare sig vi vill eller inte. den höga omedvetenheten är sorglig, för dessa människor kommer att drabbas hårdast. det tråkiga är ju att folk verkligen inte har en aning om vad som pågår i verkligheten.
anonymt inlägg #156
Visa sida: 1 .. 11 12 13 14 15 16

Du är inte inloggad och måste därför logga in eller välja ett namn om du vill diskutera det här: välj namn / logga in

Avancerad sök...
Upplevelsepresent.se