Torsdag den 9 februari 2012 Ny användare | Logga in  

Skriv idag om: Sverige och korruption | Löfvéns riksdagsutanförskap | Kärnkraftssäkerheten i Sverige Börja här!

sourzeforum
Diskuterar artikeln Kom igen, Israel, berätta…
Får nog instämma här, men det är som vanligt. Den israeliska övermakten bemödar sig inte, behöver inte. Då får man nog, åtminstone, finna sig i att av det som MÖJLIGEN (eller kanske inte?) var en fjäder, det så småningom kunde bli til en hel höna i svenska AB!
anonymt inlägg #1
Vissa anklagelser är så absurda att de säger mer om upphovsmannen än om den förtalade.
inlägg #2
2 Visst kan det vara så, men vad är det som säger att det skulle var så just här? Det kan ju lika gärna ligga i ditt eget påstående? Upp till bevis! Eller kan ju Tage Sundin förklara vad han kan utläsa ur min korta "anklagelse", om min person, men du kanske kan spå i kaffesump också?
anonymt inlägg #3
Aj! det var illa att du visar taggarna utåt, när jag skriver i all välmening om din person, jag har inte rätt att leka förtryckare och därför sysslar jag ogärna med sådana dumheter. Jag har största respekt för din person Jocke som alla borde ha, för jag märker hur andra behandlar dig helt respektlöst, vilket gör att jag hoppar in i bilden som ett stöd. Nu menar jag trots detta, att var och en ska stå för sina åsikter och andra ska inte blanda sig i, men undantag behövs göras tyvärr som du säkert har märkt.
anonymt inlägg #4
Bara den som har ett nött och vältummat exemplar av Sions Vises Protokoll liggande på nattduksbordet kan framföra en sådan anklagelse.
inlägg #5
Annons:

Nu har jag själv trampat i klaveret Jocke men strunt samma då har jag ändå förtydligat mig vad jag står. Fortsätt med Tage S så man får se hur det artar sig.
anonymt inlägg #6
Varför inte gräva upp några lik av de torterade och se om de har några njurar kvar. Sedan får vi se om ett sådant bevis räcker till.
anonymt inlägg #7
Här virvlar yxskaften omkring vill jag lova!
anonymt inlägg #8

Du är inte inloggad och måste därför logga in eller välja ett namn om du vill diskutera det här: välj namn / logga in

Avancerad sök...
Upplevelsepresent.se