Torsdag den 9 februari 2012 Ny användare | Logga in  

Skriv idag om: Sverige och korruption | Löfvéns riksdagsutanförskap | Kärnkraftssäkerheten i Sverige Börja här!

sourzeforum
Diskuterar artikeln Sansad info om svininfluensan
Lugn och saklig info, gärna. Och jag hör för all del till de som tycker att nuvarande medierapportering är hysterisk så till den grad att man undrar vad som driver den. MEN - du hänvisar i din artikel till en annan artikel på vitamera.se. Jag läste den artikeln och den var nog så intressant. Men så får man i slutet tips på vad man kan göra om man blivit infekterad, bl a hänvisas till en "zapper" Av en viss Hulda Clark. Letar man runt lite så framkommer att Hulda har byggt en liten apparat som avger låg spänning, och den apparaten sägs bota sjukdomar såsom cancer och aids. Är det någon mer än jag som tycker att det börjar bli ganska långt ifrån "lugn och saklig information"?? Här en länk med lite info om Hulda:

[länk]

Att ifrågasätta hysterisk rapportering och uppmana folk att tänka själva är ju bra. Men att ha mage att då okritiskt hänvisa till idioter som Hulda C är bara för mycket, och allt annat än sakligt. Skämmes!
anonymt inlägg #1
Här är en intervju med en epidemiolog som jag skulle vilja att alla i hela världen läste!.

INTERVIEW WITH EPIDEMIOLOGIST TOM JEFFERSON
‘A Whole Industry Is Waiting For A Pandemic’

“WHO has changed its definition of pandemic? The old definition was a new virus, which went around quickly, for which you didn’t have immunity, and which created a high morbidity and mortality rate. Now the last two have been dropped, and that’s how swine flu has been categorized as a pandemic.”

[länk]

Som ni ser så är den tyvärr på engelska, men jag hoppas den är till nytta för dom flesta.
inlägg #2
Annons:

Du är inte inloggad och måste därför logga in eller välja ett namn om du vill diskutera det här: välj namn / logga in

Avancerad sök...
Upplevelsepresent.se