Fredag den 25 maj 2012 Ny användare | Logga in  

Skriv idag om: Bostadsrätt vs hyresrätt? | Egyptens presidentval | EU-toppmötet  Börja här!

sourzeforum
Diskuterar artikeln Långt borta öar
Visa sida: 1 2
Att Burma över huvud taget gick över till högertrafik (1970) berodde nog helt enkelt på att man ville markera "den nya tiden" genom att kasta loss allt som kunde påminna om den gamla kolonialmakten England. Men vidare bra blev det inte.
inlägg #11
LARS Jag trodde att du var rädd om livet! Danskar som kommer hit o talar om "svenska pesetas" är inte heller poppulära!
anonymt inlägg #12
#12. Nåja, lite världsförbättrartankar måste få sprida. För övrigt har jag aldrig blivit anklagad för överdriven finkänslighet.
inlägg #13
Att samtliga bilister skall byta från vänster precis samtidigt verkar så hårt och diktatoriskt. Hellre då en mjuk övergång, låt de med jämn slutsiffra börja övergången till vänster trafik, sedan efter en vecka även de med udda slutsiffra.
inlägg #14
Aah, detta är underbar läsning :-). Välskrivet, fängslande, komplett galet och beundransvärt. jag hade gärna sett det du berättar med mina ögon men jag får nöja mig med de bilder jag får upp i huvudet när jag läser dina ord. Skriv gärna mer..... /Birgitta Stiefler
inlägg #15
Visa sida: 1 2
Annons:

Du är inte inloggad och måste därför logga in eller välja ett namn om du vill diskutera det här: välj namn / logga in

Avancerad sök...
Upplevelsepresent.se