Onsdag den 17 mars 2010 Ny användare | Logga in  

Bara mamma som läser bloggen? Skriv i en riktig tidning istället.  Börja här!

sourzeforum
Visa sida: 1 2 3
Jissas Janne: Borde använt stavningsprogramment men som vanlihgt gäller det att skriva på tid här i huset.
inlägg #21
18 Så som en gammal, god vän har Janne rätt att lägga sig allting angående mig.
inlägg #22
Fast fosterdottern reser ännu mera o det kan ju inte vara mitt fel? Kanske hon landat lite för efter doktoreringen på jorderosion undervisar hon i Leads o det är förvisso närmare än när hon hade sin fasta punkt i Vietnam.Det känns skönt att ha henne så nära.
inlägg #23
Vem skulle vilja dela sin kvinna med en annan man? dubbelmacka är inte min melodi...
anonymt inlägg #24
Starka tjejen framstår inte som särskilt stark. Mest neurotisk och allmänt fientlig utan substans. Läs något annat och kommentera någon annanstans om du inte gillar artikeln.
anonymt inlägg #25
Annons:
ST: jag känner till Amishfolket.Men här är alla utom en ateister så det är mycket fjärran från oss.Dottern o svärsonen har hållit i hop i 20 år nu:de är gifta o har 3 barn o de är de som bor i undervåningen.Det är mera likt Sverige för c.a 100 år sedan då det var vanligt att man bodde flera genertioner i ett hus.Men det kunde nog vara påfrestande för de unga? Vår dotter o hennes man har egen lägenhet.Jag skulle inte vilja dela kök med henne!De som bor i enkelrummen med kokvrå brukar vara unga singlar även om vi haft par här uppe oxå.
inlägg #26
Calle: Har man behov av att kalla sig strak är man som regel svag o utsatt. Är man verkligens strak så gäller det att leva som Astrid Lindgren brukade säga: Är man strak måste man vara mycket ,mycket snäll!
inlägg #27
17 Janne: det hade varit kul!!!Hästvagnarna alltså: sång kören kan vi kanske slopa? I slutet av 90 talet bilade vi genom Rumänien (mest norra där Dracula kommer ifrån) o där fann vi zigenarvagnar av trä med trähjul o halm i botten där hundratals människor bodde o reste runt på vägarna.Vi såg en gång ett par poliser som sköt skarpt emot dem: de var ovälkomna överallt.Jag hittade faktiskt ett Jehovas vittne : en gammmmal dam som överlevt Auschwitz o därför talde lite tyska:Jag satt med henne som tolk en hel kväll o pratade samt ställde frågor om hur de här zigenarna där har det o svartet förskräckte.De har absolut 0 rättigheter i Rumänien.De får inte arbeta,inte gå i skolan o de får ingen sjukvård.För att nämna lite.
inlägg #28
ZIGENARNA har det förfärligt i hela central och östeuropa. De har ingen som försvarar deras rättigheter och nästan inga framgångsrika förebilder. Jämför med Judarna som har en stat bakom ryggen och framgångsrika skickliga företråädare jorden runt. // Jag ärEUanhängare av det skälet att EU nu ställler stora krav på de östländer som fått medlemsskap eller söker medlemsskap.ALLA ska ha rätt till skolgång, sjukvård, värdiga bostäder. ÄNNU har inte mycket bättring skett men EU är faktiskt zigenarnas största hopp!
anonymt inlägg #29
Visa sida: 1 2 3

Du är inte inloggad och måste därför logga in eller välja ett namn om du vill diskutera det här: välj namn / logga in

Avancerad sök...
Jobbsök

Sök enkelt bland tiotusentals
jobbannonser hos Workey:

VAD

titel, nyckelord el. företag

VAR

Upplevelsepresent.se