Tisdag den 7 februari 2012 Ny användare | Logga in  

Skriv idag om: Greklands närmande bankrutt | Behring Breiviks omhäktning | Uteliggarldesignen på NK Börja här!

sourzeforum
Jag kan bara säga kämpa på Robban, jag vet ungefär vad du går igenom. Men jag kämpade som barn mot soc att få komma hem och har idag som vuxen ännu inte fått reda på grunderna för min omhändertagning. Mina föräldrar jobbade och varken drack eller knarkade.
inlägg #1
En mycket belysande artikel, som klargör varför Robban verkar så avig mot feminister. Faktum är att barn behöver två föräldrar, och man kan aldrig gynna barnet genom att förvägra den ene att träffa densamme. -Du har en hård kamp framför dig Robban, men jag tror att du har styrkan att vinna den !
inlägg #2
Quinnor har i vårdnadstvister och efterföljande processer "förhandsfördelar". Inte bara pga att de är mer "sluga" än karlar, utan det är som om myndigheterna ser kvinnor mer trovärdiga. För övrigt skrämmer den elake trollkarlen Mefisto livet ur mig ... ;-)
inlägg #3
En lysande sorglig artikel!!! Tyvärr händer liknande saker flera än Robban.Heder åt dig Anne som tar upp detta.
inlägg #4
Man ser ju direkt på Rebell-Robban att han inte är missbrukare. Sådant syns alltid, och Rebell-Robban ser ju nästan nytillverkad ut. Det är beklämmande att han har problem med att få träffa sin son bara för att han inte vill bli en grå och slätstruken figur som inte sticker ut. Och det är beklämmande att Pia K har utmålat honom som en svinpäls här på Sourze - fast hon hyser ju agg mot alla män nuförtiden.
anonymt inlägg #5
Annons:

Rebell-Robban är sorgligt nog inget unikt fall men äntligen skriver någon om sånt här
Kanske att Robbans fall kan bli börja till en ny syn på föräldraskap men då krävs att fler skriver och att du
Anne fortsätter
Att vara pappa är både en skyldighet och en rättighet men kvastflygarna på soc har gjort om det till brottslighet
anonymt inlägg #6

Du är inte inloggad och måste därför logga in eller välja ett namn om du vill diskutera det här: välj namn / logga in

Avancerad sök...
Upplevelsepresent.se