Fredag den 12 mars 2010 Ny användare | Logga in  

Bara mamma som läser bloggen? Skriv i en riktig tidning istället.  Börja här!

sourzeforum
Visa sida: 1 2 3
Förmodligen är Sveriges det mest byråkratiska landet i världen på frivillig väg som kanske har med ett demokratiskt tänkande att göra. Sossarna leder skyhögt i organisationligan med LO som en spjutspets styrt av det kollektiva tänkande på gott och ont. Varenda svensk föds in i kollektivt tänkande (Jantelagen) som ger föga utrymme för den individualistiska tanken att få vara någon. Alltså hela vårt land består av grupperingar likt små öar med en politisk styrmotor som driver grupperingarna ensidigt i samma kurs med vänstervindar i ryggen ikollitionskurs mot högerbrisen. Personligen tror jag att landets utveckling rent psykoligiskt fullriktgt är på väg att stranda enklare utryckt kollapsa av motsättningar för det finns en tydlig tedens att det gängse mönstret av byråktati lär brytas ned, allt tyder på att folket kräver mer och mer att den egen vilja ska segra. Kanske vår mångetnisitet har skapat en ny mänsklig kultur att var och en är sig själv närmast.*f
inlägg #21
*f PÅ grund utav denna utveckling som grundar sig på egoism i högsta grad så har vi tagit ett stort steg mot Anarki, detta har Sverigedemokraterna fått kännas vid som Johnny är ytterst medveten om, som att AFA är Sveriges garant för att vi skall acceptera en anarkistisk utveckling! Det skrämmande är att våra folkvalda politiker tiger och samtycker med AFA, alltså anasrkin är mer eller mindre styrd av våra folkvalda, sedan är det en annan sak om politikerna är medvetna om effekten av deras passitivitet mot ett brottsyndikat som AFA utgör. Kommunistorganisationen Expo har friat till AFA och vill ha dem med i sitt led som vi också skall vara helt medvetna om. Nu förstår kanske folk här vad Sverge har för motstånd att komma till rätta med. Svenssons börjar vakna så sakta för detta kända faktum att SD är de enda som kan stoppa den utveckling vi är på väg emot enligt deras egen uppfattning och kanske de har rätt vad de anser, vem vet? fråga Johnny
inlägg #22
JAha, nu är vi där igen. Trissebodanationalister, Sverigedemokrater och andra virrhjärnor förstör varje diskussion med många och oläsliga inlägg. Kommentartrådarna är återigen kraftigt kontaminerade med dynga.
inlägg #23
#23 Peter, kritisera utan att ge argument för dina åsikter hur du ser på samhällsutvecklingen kan vilken andefattig som helst leverera. Hur skulle det vara för dig att bskriva sannigen om Sverige och hur du vill ha det? mig veterligen har du aldrig haft den förmågan i brist på saklig kunskap, men varsågod och gör din arbetsbeskrivning men välj dina ord väl så att du inte gör dig själv till en syndabock som vi kan förlöjliga oss över, precis som du gör mot bättre vetande. Skillnaden är, att jag vet och du påstår saker gripna ur luften.
inlägg #24
Man tycker åtminstone det faktum att vi har en regim som "silar mygg och sväljer kameler" inte borde vara alltför svårt att förstå. Uppenbarligen anser Regeringen att det är viktigare att jaga fildelare än våldsamma kommunister.
inlägg #25
Annons:
#25 Johnny, de nya M kanske består av överlöpare?
inlägg #26
Billy: Om du gick in på min bakgård och kopierade min cykel för eget bruk så skulle det inte alls röra mig i ryggen. Du tycks glömma att fildelare inte bryter sig in i din personliga dator och tar orginalfilerna. Du förlorar ingenting på det och det är bara ren girighet som får dig att tänka på alla pengar du skulle kunnat tjäna, men du glömmer att du bara skulle tjänat dem ifall vi verkligen skulle köpa din musik i vanliga fall och jag har mycket svårt att tro att alla de som laddar ner din musik skulle vara villiga att betala överpris för den ifal nedladdning inte fanns.
anonymt inlägg #27
Visa sida: 1 2 3

Du är inte inloggad och måste därför logga in eller välja ett namn om du vill diskutera det här: välj namn / logga in

Avancerad sök...
Jobbsök

Sök enkelt bland tiotusentals
jobbannonser hos Workey:

VAD

titel, nyckelord el. företag

VAR

Upplevelsepresent.se