Torsdag den 9 februari 2012 Ny användare | Logga in  

Skriv idag om: Sverige och korruption | Löfvéns riksdagsutanförskap | Kärnkraftssäkerheten i Sverige Börja här!

sourzeforum
Jaså? Vadå för "tom humor" - utveckla gärna....om du kan!
inlägg #1
Jaha - du kanske menade "t.o.m." - till och med.... humor istället för "tom humor" såsom du skrev - jösses ska det ta en invandrare att tala om för er svenskfödda hur man skriver svenska?
inlägg #2
OM man söker på Google så finner man väldigt mycket om denna flicka från min grannstad Alingsås.Bland annat hittar man förhöret med henne i går/ Hon har länge varit omstridd så som många andra personer som vill göra något extra. Inte bara följa rutinerna.
inlägg #3
Lill Lindfors, det förvånar inte mig direkt... Robert Wells verkar onekligen vara en reko kille. Och nu har jag varit helt subjektiv. Det kan vara bra med "omstridda personer". Men går man på slak lina så måste man lyckas. Fullt ut!
inlägg #4
Om du tror att Monica tror att alla män är våldtäktsmän och pedofiler, så tror väl Tito att alla tjejer/kvinnor är påsättbara sexobjekt som finns till för hans njutning. Han har ju faktiskt erkänt en del av de han gjort på 18 åringen redan. Han verkar ju vara i farten på de flesta kvinnor. Då är ju han en person som tror att de flesta kvinnor är sexobjekt som endast finns till för att bli påsatta. ?????
inlägg #5
Annons:

Ja, jag menade till och med.....
inlägg #6
Svar 5 är ett typisk korkad feminist resonemang! Vi är inte ett dugg imponerad Tjejenistövlarna!
inlägg #7
Utbildning :[länk]
inlägg #8

Du är inte inloggad och måste därför logga in eller välja ett namn om du vill diskutera det här: välj namn / logga in

Avancerad sök...
Upplevelsepresent.se