Fredag den 3 september 2010 Ny användare | Logga in  

Börja blogga i Sourzes bloggfabrik!

sourzeforum
Den här artikeln är faktiskt rätt bra skriven! Det finns tom humor i den!
Ja BB.Monica har förvisso både kvalikationer o empati med utsatta barn men henen nära samröre med den där "sekten" av kvasipsykologer o rabiata manshatare (vad kallas de om inte sekt?) gör att jag är väldigt skeptisk när hon yttrar sig i sådan här mål.
Tja. Det som ändå är mest roande är när TV4 okritiskt omnämner henne som vittne. Vad har hon sett och bevittnat? Titos konspirationsteorier som initialt avfärdades som dumheter och nonsens får helt plötsligt luft under vingarna. Vänligen. K
inlägg #3
Jag tror inte en sekund att Monica D-L utgett sig för att vara åklagare. Hon är och har alltid varit seriös, och kan förvisso lagen, och skulle inte göra bort sig så kapitalt. Dessutom har ju Lill Lindfors visat att det inte kan vara sant, och varför skulle hon ljuga?
Du är på rätt spår, men huvudansvaret har Bodström. HAN borde i sin omdömeslöshet tappa sina politiska uppdrag - en rättshaverist som försöker bygga karriär i kändisvärlden och dessutom som ordförande i lagrådet!? Det är som att åka puckelpist utan snö. HAN ska sätta ner foten i tid eller finna att foten sparkat honom själv i röven.
Annons:
En sån soppa! Hur mycket mer av skattepengar skall behöva gå till sådant här, 8 eller 30 år efteråt! Adv. Peller Svensson har visst anmält vittnena för mened. Det är enligt honom inte första gången som Monica Dahlström Lannes försöker påverka vittnen i rättegångar. "Hon var involverad i flera rättegångar under 1990-talet. Hennes huvudtes är att alla män är potentiella våldtäktsmän och att kvinnor inte ljuger om våldtäkter. Hon är fanatisk när det gäller våldtäktsmål."
...sen skulle jag vilja ha ett uttalande från okändisbarnflickan...hur stor del hon har i denna utsiktslösa häxjakt, jag tror den är minimal, att hon använts som verktyg åt "stjärn"-advokaten.
inlägg #7
M D Lannes har tydligen bildat skola med sin framgångsrika demagogik. Antifeministerna skrev något om folkhemsfeninsm i M D Lannes anda : [länk]

Du är inte inloggad och måste därför logga in eller välja ett namn om du vill diskutera det här: välj namn / logga in

Avancerad sök...
Jobbsök

Sök enkelt bland tiotusentals
jobbannonser hos Workey:

VAD

titel, nyckelord el. företag

VAR

Upplevelsepresent.se