Vettigt! Vad finns det för vettigt att skriva i den här frågan?
En jävla cirkus är vad det är och nu har Runar kommit in också!
Där ser man! Människor är små när det drar ihop sig- även Beltran, på olika sätt. Han skulle fan aldrig ha tafsat på den där tjejen.
En fråga bara. Jag har inte läst på ordentligt, men var det inte så att man hittade Tito Beltrans spermier på den här flickan? Jag säger inte att han våldtog henne, men undrar bara stilla hur dom hamnade där? Visserligen har ju Tito erkänt att han gillar att sprida sin säd i vinden, men att den flög över på flickan undrar jag ju...
Hur många såna här fall finn et inte , som aldrig blivit anmälda?
Det är trots allt ganska vanligt, att folk försöker tränga sig på varandra. Jag kommer ihåg alla skamliga förslag jag fått.....som jag lyckats undkomma.........och det finns även dom som jag inte lyckats undkomma :/
Obehagligt att höra "den kåte chilenaren" vräka ur sig sitt sverigehat i tv. Han och hans svenska "golddigger" St. Jenny borde visa lite tacksamhet, tex till det svenska rättssystemet, men vi får nöja sig med att dom och deras familj lämnar Sverige så fort som möjligt.
Ja då är det klart, två år på kåken för "den kåte lille chilenaren", som han kallade sig själv under rättegången. Men det är väl förstås en rent rasistisk dom grundad på avundsjuka mot ett musikaliskt geni :-))
Jenny Beltran är nog snarare årets mest lurade kvinna. Och Billy - ditt ständiga försvar av misstänkta våldätksmän hedrar dig inte. Är det inte liiiiite konstigt att våldtäktsmän alltid är oskyldiga och utsatta för justititie mord enligt dig. Trots allt hör det ju till sakens natur att det sällan finns vittnen, brott begås likafullt.