Torsdag den 9 februari 2012 Ny användare | Logga in  

Skriv idag om: Sverige och korruption | Löfvéns riksdagsutanförskap | Kärnkraftssäkerheten i Sverige Börja här!

sourzeforum
Diskuterar artikeln De har tagit min son!
Visa sida: 1 2
Jag litar helt på att de sociala myndigheternas beslut är rätt. Det finns inget egenvärde i att fatta det ena eller andra besluttet. Fundera istället över varför du inte blandas in och gör något åt det. Det är mycket mer konstruktivt än att dra igång löskefolket med din enögda och begränsade version.
Jaa du Alf Verner här visar du verklige hur empatiskadad du är med din mogna kommentar.Undra bara om du skulle tycka likadant ifall soc kom å tog ditt barn ifrån dej på tveksamma grunder??? men som sagt jag är inte orolig heller för europa domstolen har fällt Sverige ett ex antal gånger tidigare för deras felbehandling av barn så vi får väl se hur kaxiga soc blir då?????

Jag säger bara en sak: justice will come....
God morgon r.robban.Det du gått och går igenom.Är väl ett av det västa som kan hända.Att bli fråntagen sitt barn.Att sen inte bli respekterad, lyssnad på.Inte räknad med Kan ju få vem som helst förtvivladargfrustrerad.Jag hoppas och önskar att det ordnar upp sig för dig och din son.Ibland kan man inte låta bli att undra.FÖR barnets bästa.Hur myndigheter/sociala tänker att det är.Vilka ärr barnen får.Av drastiska omhändertagande.f
jag hänger med i släpptåget med 1 000 tals andra som tvångsomhändertagits sina 4 barn. först mina 3 första o sen nu 17 mars 08 min 4 lilla pojke-ANGELO som blev nu 5 i januari 09. Denna vanvett som soc utövar är helt sjuk. Det är dem ju som behöver hjälp. Dem är helt sinnessjuka själva. det dem håller på är inget mänskligt o det vet vi alla...dem oxå men dem är så sjuka att dem inte kan ta't i blå ögat. när sånt händer en, blir man en sånn som aldrig kan se livet på samma sätt. man börjar se...stort o kraftfull på ngt särskillt sätt, tror att alla förstår vad jag menar med det.
men Vi måste ändå hitta ngn väg ut till ljuset och berätta för alla samhällen vad som pågår i detta land. vi har inte gjort eller haft ngn fel i det som hände, utom kanske? att vi var naiva mot detta system. Det är HELA SOC SYSTEMET SOM ÄR HELT FUCK UP! OCH ALLA MÅSTE REAGERA, INTE BARA DE DRABBADE. FÖR IDAG ÄR DET KANSKE MIN DAG MEN, IMORRON ÄR DET NÄSTAS TUR, så alla måste vakna,inse o agera. kramar till er.
anonymt inlägg #14
RebellRobban....vi kommer göra sällskap till både Europa domstolen och Media.....det knr jag, vi känner likdnt, upplevet samma H.... och vill samma sak,få vår rätt tebax igen, den att få Våra barn. jag både Grrrrrr.. och uppeldat mot detta ruttna system. tog kontakt föresten med kalla-fakta o väntar på svar? jag kmr gå så långt så hela landet sr va som hnr för mina 4 barn vill jag få tebax, dem är mina, det var jag som födde dem, ingen annan, inte soc. jag är med dig/er i denna kamp. varm kram
anonymt inlägg #15
Annons:

du....Alf....nerver.......... du har kommit på fel adress vet du??? du kan inte förvänta dig att ta tradolan när du har hjärt besvär ju, så va göru där om du inte förstår vad vi fått erfara från socen...? vet du många 1 000 tals i sverige som får uppleva samma h.... från socs maktmissbruk elr? om en är snurrig kan inte alla andra var det, därinne är du ensam som inte vet vad du snackar om. du har väl inte tvångstagit ditt/dina barn elr? såååå....keep it! och go sweem....somewhere els... halv....nervig.....
anonymt inlägg #16
anonymt inlägg #17
du, alv verner....jag har bara en sak o säga till dig. den dag du kmr uppleva o få känna det vi knr...då kmr du förstå att detta är ingen man själv valt, utan att man blev offer för en helt orätt...vis system. Och du kmr känna så djup i dig hur ont det gör, hur det tar i dig. du vet man vet när man är illa behandlad, det vet man tro mig. en dag kmr du förstå detta. jag är helt frusterad...på själva systemet inte på just dig men du måste förstå ändå. du kan inte bara komma där o sticka in ett nål i ett djup blodig sår och tro att du gör gott där inte? nej för det är rena....hade man vetat tro mig då hade man inte bot kvar i sverige...som sägs vara en demokratiskt land/ jaja. demokratyr jooo. soc har bryttit mot både barnkonvention, FN lagen och dem Mänskliga Rättigheter länge nu faktiskt och dem är oehört många barn, ungdomar och föräldrar som blivit/blir behandlat på det där sättet. någon måste anmäla svenska socialsystemet i EuropaDomstolen och verkligen stämma dem. Det så.
anonymt inlägg #18
#18 ArHo är du där???
anonymt inlägg #19
Det ska gälla samma regler oavsett mamman eller pappan inte bara den ena båda föräldraran är viktiga för barnet
anonymt inlägg #20 - 1 svar på det här inlägget
Visa sida: 1 2

Du är inte inloggad och måste därför logga in eller välja ett namn om du vill diskutera det här: välj namn / logga in

Avancerad sök...
Upplevelsepresent.se