Torsdag den 9 februari 2012 Ny användare | Logga in  

Skriv idag om: Att jobba tills man är 75 | Knivskadade flickan i Hjällbo | Uteliggarldesignen på NK Börja här!

sourzeforum
Det är bara den/dom, som växer upp, i mycket förmögna familjer, som fullt ut, kan skapa sin egen framtid.
Den här artikeln tyckte jag verkligen om! Mycket bra! Den anknyter också till den diskussion om "lycka" som av någon anledning förs under Yngve Karlssons artikel om första världskriget. "Carpe diem"!
Det var en fin debut här Thomas, du ger mkt åt både känslan och tanken.Det blir Omläsning när jag är piggare i morgon. Jan
inlägg #3
Ja du Thomas! Fint allt du säger! Rätt är det också! jag ska skriva en artikel om livet snart- hoppas du vill läsa den! Den handlar om människans rätt till utveckling, utan att misstänkliggöras!Den handlar om svartsjuka och dåligt självförtroende! Det ska bli kul att skriva om! Under tiden hoppas jag att du njuter av livet, så mycket du kan! Det är helt rätt!
inlägg #4
En tänkvärd artikel, Thomas, men tyvärr är det så att man inte får växa och utveckla sin potential i vårt samhällssystem om man inte passar in i mallarna. Det hjälper inte hur mycket man än försöker leva i nuet, hur positiv livsinställning man än har, om man tvingas leva sina bästa år instängd (av systemet) i en socioekonomisk "järnbur".
inlägg #5
Annons:

Välskriven och tänkvärd. Men det torde finnas ett antal i partiet som här kunde få något att tänka över.
Jag tänker särkilt på raderna om fördomar. Som grupptrycket för det politisk korrekta vilket är en del av jantelagen.
inlägg #6
Jepp för när man jobbar hinner man inte ett smack! Själv villjag åka jorden runt samt jobba bara när jag vill och ändå ha en bra lön.
I dag talas det även mycket om spabehandlingar och friskård som inte var möjligt på våra föräldrars tid.
inlägg #7

Du är inte inloggad och måste därför logga in eller välja ett namn om du vill diskutera det här: välj namn / logga in

Avancerad sök...
Upplevelsepresent.se