Fredag den 30 juli 2010 Ny användare | Logga in  

Börja blogga i Sourzes nya bloggfabrik!

sourzeforum
Visa sida: 1 2 3 4
Här har vi ett praktexempel på att det finns praktarslen och idioter även i den kvinnliga flanken.
Äh... det är asskönt att Knulla bakifrån tycker jag och alla mina tidigare flickvänner...det är dessutom dom som har introducerat mig i analsex......
Vad har du själv varit med för män. Jag har blivit våldtagen och är rätt trött på kvinnor som du som utnyttjar min röst för att skrika ut ditt hat. Jag vill upplysa dig om att jag har förlåtit min gärningsman. Om du hatar män så håll det ärligt och utnyttja inte offer för att bli hörd. TACK!
inlägg #33
Ibland undrar jag varför feminister alltid beskriver kvinnor som våp.
Ja du, jag tror inte att du tittat på den tillgängliga forskningen när du ondgör dig över analsexets förbannelse. Enligt folkälsoinstitutets undersökning "Sex i Sverige" så har 4% av männen och 3 % kvinnorna haft analsex. Så förbaskat många kan det inte röra sig om. För övrigt anser jag att vi skall försiktiga med att uttala oss om vad grannen tycker om att göra i sovrummet, så länge det sker i samtycke.
inlägg #35
Annons:
Jag är feminist men gillar sex bakifrån för då slipper jag se mannen och kan fokusera på mig :) Ne skämt å sido. Jag gillar sex bakifrån. Faktiskt. Men jag är ju feminist också och är ju då manshatare. Så det kanske inte är så konstigt att jag inte vill se mannen i ögonen.. hehe
Herregud, att "feminister" inte skäms... "Alla män är som...", kallas inte det sexism när man drar alla över en kam sådär? Och att du själv intervjuat dina vänner, innebär det att alla tycker som de? Det är så svårt att ta såna som dig på allvar, har du blivit molesterad någon gång så sök hjälp för det istället för att slänga ur dig såna här floskler, det är ju faktiskt bara pinsamt!
anonymt inlägg #37
Visa sida: 1 2 3 4

Du är inte inloggad och måste därför logga in eller välja ett namn om du vill diskutera det här: välj namn / logga in

Avancerad sök...
Jobbsök

Sök enkelt bland tiotusentals
jobbannonser hos Workey:

VAD

titel, nyckelord el. företag

VAR

Upplevelsepresent.se