Fredag den 25 maj 2012 Ny användare | Logga in  

Skriv idag om: Bostadsrätt vs hyresrätt? | Egyptens presidentval | EU-toppmötet  Börja här!

sourzeforum
Visa sida: 1 2 3 4
Jag måste då säga att du inte är som mig. Jag älskar sex, säkert mer än min man och jag älskar att se en mans kropp, men det jag ser framför mig när jag tänker på en naken man är inte nån gammal fet äcklig gubbe. Utan en vacker ung man med en härligt fast och vältränad kropp. Men det kanske handlar om vad man brukar få se. Ser man mest gamla äckliga gubbar kanske det är svårt att föreställa sig en ung härlig man.
inlägg #31
Pinsamt att du gör exakt samma sak och pratar för alla kvinnors sexualitet. Det bästa är väl om man får ha sin egen sexualitet utan att man behöver följa någon slags norm och om man inte skadar andra. Att du blir äcklad talar mer för att detta är byggt på dina helt egna erfarenheter. Hoppas du inte arbetar aktivt som socionom öch för över ditt skitsnack på andra. Verka för något positivt i stället.
inlägg #32
Jag vet att Sourze ska vara fritt, men får man verkligen komma med uppenbara lögner på Sourze? Jag tycker att de allra flesta människor ska få göra sin röst hörd, men direkta lögner och så fruktansvärt mycket skit är nästintill bud på censur.
Men snälla sluta generalisera.. jag har hafft tjejer som vill "knulla" hela tiden och tänker på mina könsdelar.. vilket bevisar motsatsen till det du påstår. Killar och tjejer är likadana, små skillnader kan förekomma
inlägg #34
Det är tur att du är flata då,eftersom du har en sådan vacker syn på oss män.Dina väninnor är säkert till 100% lesbiska de också,annars skulle de säkert inte tycka så som du säger och gör.Jag hoppas för din egen skull att du är flata och inte hetero,och är tillsammans med nån kille-för i så fall är det riktigt synd om honom,med en sån filckvän.Tror jag för övrigt aldrig känt mig så förolämpad av nån förut,må du brinna i helvete.
inlägg #35
Annons:

Tycker mest att att kommentarerna är roliga, de är mer generaliserande än nått. Rätt kul att du tar upp verkligheten. Killar är så jävla fula. Och äckliga.
inlägg #36
Det var det dummaste jag nansin hrt! Jag älskar manskroppar!
Visa sida: 1 2 3 4

Du är inte inloggad och måste därför logga in eller välja ett namn om du vill diskutera det här: välj namn / logga in

Avancerad sök...
Upplevelsepresent.se