Torsdag den 9 februari 2012 Ny användare | Logga in  

Skriv idag om: Sverige och korruption | Löfvéns riksdagsutanförskap | Kärnkraftssäkerheten i Sverige Börja här!

sourzeforum
Diskuterar artikeln Män är talibaner i sängen!
Visa sida: 1 2 3 4
Haha! Är du på riktigt? :D :D Stor komik!
Om du är socionom heter jag Kalle Anka!
Räcker det inte bara med att säga ifrån? Och om problemet kvarstår kastrera eller lämna...
inlägg #33
Det är denna "Talibaninställning" som gör kvinnor som kräver ett könskrig för att uppnå sina radikala ideer. Att det är sådana som skribenten som givit ordet feminist ett innehåll av absurditeter, vansinnigheter ointelligens mm.
Frågan är om ordet feminist ens av de värsta "Talibaner" har släpats i skiten som feministradikalerna nu gör.
inlägg #34
Det handlar om indviderna. Om du inte är nöjd så borde du prata med din partner, eller så är han inte den rätta, han har kanske inte mognat.
Jag har själv arit med om tjejer som är bra mycket mer villiga än mig
inlägg #35
Annons:

Vad otroligt jobbigt för dig att behöva gå omkring och känna sig så förnedrad och arg hela tiden. Sex på lika villkor kan-även om det låter främmande för dig, innebära en massa saker, bland annat att bli skönt dominerad. SofiaL
inlägg #36
Vilka konstiga män du träffar!
Du ska nog sluta att ragga på närmaste snabbköp,och istället lägga dina raggstråk på ett galleri,kanske?
inlägg #37
Visa sida: 1 2 3 4

Du är inte inloggad och måste därför logga in eller välja ett namn om du vill diskutera det här: välj namn / logga in

Avancerad sök...
Upplevelsepresent.se