Torsdag den 9 februari 2012 Ny användare | Logga in  

Skriv idag om: Sverige och korruption | Löfvéns riksdagsutanförskap | Kärnkraftssäkerheten i Sverige Börja här!

sourzeforum
Hur länge efteråt brukar du tänka tillbaka på liknande pinsamma episoder och skämmas inför dig själv för att du inte gjort annolunda? Själv kan jag sitta med saker jag gjort i min barndom och tänka över dom och det måste nog vara lite extremt ändå. Eller ser du bara tillbaka på det som någonting att skratta åt?
inlägg #1
Kul för dig!
inlägg #2
Usch, vilken tom, meningslost artikel. Och jag ar inte elak. Har inget emot dina utspanda brost eller plastikoperationer a'la Tori Spelling (vackraste tjejerna behover inga operationer och om de anda gor dem sa gor det dem forhoppningsvis vackrare, inte fulare). Vad sysslar du med? Ja, din musikkarriar blir sakert superstor i Japan eller Frankrike. Duh!
inlägg #3
Haha, jag tycker det här var riktigt rolig läsning - även om den kanske passat bättre i en blogg eller liknande. :)
inlägg #4
Tack för rolig läsning Linda. Det är en sådan klumpig grej man gör och efteråt förstår man inte hur man kunde klumpa till sig så. Ofattbart roligt att tänka tillbaka till vid senare tillfälle.
inlägg #5
Annons:

samma som jag skrev under faddes artikel,, kändisar klagar på att deras privatliv vädras, men så vädras det inte tillräckligt då vädrar man själv,,vet inte vilka ni är, vad ni är kända för men ser era namn i AB varje dag! nää, jag är inte i sverige o tror inte jag missat nått,gnällig javisst! :)
inlägg #6
zzzzzzzz
inlägg #7

Du är inte inloggad och måste därför logga in eller välja ett namn om du vill diskutera det här: välj namn / logga in

Avancerad sök...
Upplevelsepresent.se