Torsdag den 9 februari 2012 Ny användare | Logga in  

Skriv idag om: Sverige och korruption | Löfvéns riksdagsutanförskap | Kärnkraftssäkerheten i Sverige Börja här!

sourzeforum
Diskuterar artikeln Herpes smittar inte
Maken till skräpartikel har inte skådats på år och dag. Huvudargumentet ett "experiment" som inte ens under den frikostigaste tolkning kan ges någon som helst vetenskaplig signifikans. Referenser till påståendena i övrigt lyser med sin frånvaro. Och budskapet - Du får inte HIV om du knullar utan kondom, bara du mår bra för tillfället - är direkt livsfarligt.
Whilde kysser flicka med herpes. Han ser därefter ingen smitta. Men snälla Whilde, herpesvirus har den lilla egenheten att dom kan "vila" i kroppen i åratal utan synbart utbrott. Så ditt exeperiment med dig själv var synnerligen korkat. Hoppas du framledes använder kondom så din fru inte smittas.
Kvalificerat skitsnack!
En artikel fylld med ovetenskapligt dravel som inte ens gör ett försök till att tas på allvar genom att refera till någon som helst seriös forskning om det som påstås.

Om Whilde hade haft någon som helst naturvetenskaplig skolning över grundskolenivå, hade han lätt kunnat avfärda dessa spekulationer och fantasifulla försök till orsakssamband som just inget annat än skitsnack.
Visserligen spelar jag på lotto och ATG men spela om mitt liv skulle jag aldrig göra. Det hoppas jag verkligen inte någon sund person gör. Rysk roulett kanske är något för dig?
Klamydia ökar lavinartat .
Annons:

Ojojoj, vilket skräp till läsning... En godtycklig reklamfilm för vilken tandkräm som helst framstår plötsligt som väldigt nyanserad...

Du är inte inloggad och måste därför logga in eller välja ett namn om du vill diskutera det här: välj namn / logga in

Avancerad sök...
Upplevelsepresent.se