Torsdag den 9 februari 2012 Ny användare | Logga in  

Skriv idag om: Sverige och korruption | Löfvéns riksdagsutanförskap | Kärnkraftssäkerheten i Sverige Börja här!

sourzeforum
Visa sida: 1 2
Susanna: Hade han inte varit den han var o lekt stryplekar med ett antal prostituerade så hade jag kunnat köpa det. Men nu blir det för mycket .
Ungefär som pastor Fossmo: hade det bara varit den första frun som dött i badkaret kunde man köpa det men när det andra hände så blir det lite för udda tillfäligheter.
Men han hade ett starkt ekonomiskt motiv att döda frun så han kan ha dödat henne men inte Catrin.
inlägg #11
I Catrins fall finns det många möjliga gärningsmän.
Om "arkitekten" släppte ut henne i kungsan som han sade så kan hon ha träffat en ny kund o följt med o denne är i så fall totalt okänd.
Det finns egentligen bara spekulationer .
Att obducenten ger mig o många andra rysningar beror ju just på hans udda intressen men det betyder inte tat han verkligen har mördat: förut hade han ju bara stulit ett dött huvud.
inlägg #12
Jag tycker nog att det luktar justitiemord när det gäller pastorn också. Lika mycket talar för att den psykiskt sjuka barnflickan misstolkat pastorns sms som att han verkligen skulle ha uppmuntrat henne att döda hustrun. Finns det tvivel ska man frikännas.
inlägg #13
Susanna. Bortom rimligt tvivel säger man ju.
När någon mördas får man se till motivet. Vem vann på att Fossmos fru o hans älskarinnas make dog?
Ja inte barnflickan: Hade Helge gift om sig med älskarinna så hade Sara spelat ut sin roll i hans liv?
inlägg #14
Visa sida: 1 2
Annons:

Du är inte inloggad och måste därför logga in eller välja ett namn om du vill diskutera det här: välj namn / logga in

Avancerad sök...
Upplevelsepresent.se