Torsdag den 9 februari 2012 Ny användare | Logga in  

Skriv idag om: Sverige och korruption | Löfvéns riksdagsutanförskap | Kärnkraftssäkerheten i Sverige Börja här!

sourzeforum
Diskuterar artikeln Zlatan intresserar inte mig...
skitskön artikel, vilket jäckla språk, snubben skriver som han pratar.

hursomhelst, Heja Assyriska
*KY* - ZLATAN intresserar mig. Assyriska gör mina känslor - eh! - lyriska. Bäste SHQ - nog är vi intresserade av ... alla.... som kan spela läcker fotboll. Som Assyriska. Som Zlatan! Vsb.
inlägg #2
Är det en före detta Hammarby- programförfattare vi läser? Du har härliga texter ändå och jag avundas ditt ego
Fotbollssupporters är svårt hämmade krakar som endast kan få utlopp för sitt förkrympta känsloliv (som har viss likhet med Kalle Ankas) genom att slå skallen av varandra. Kommer man inte åt varandra försöker man skada spelarna på plan i likhet med vad som senast hände i Italien. Alla som tycker att fotbollssupporters är trevliga, vänliga och harmoniska människor räcker upp en hand och skriver en försvarsartikel.
PK dravel. Varken mer eller mindre. Vadå sträck på er Assyrier? Om jag inte har helt fel så spelar Assyriska i Allsvenskan och hör hemma i Södertälje? Sträck på er Södertäljebor borde det väl i rättvisans namn vara mera rätt att skriva?
Annons:

Du är inte inloggad och måste därför logga in eller välja ett namn om du vill diskutera det här: välj namn / logga in

Avancerad sök...
Upplevelsepresent.se