Torsdag den 9 februari 2012 Ny användare | Logga in  

Skriv idag om: Sverige och korruption | Löfvéns riksdagsutanförskap | Kärnkraftssäkerheten i Sverige Börja här!

sourzeforum
Visa sida: 1 2
Detta är icke relevant ang din artikel som är saklig och intressant, men kan inte låta bli att visa att det finns amerikaner som verkligen arbetar för att framstå som idioter..
[länk]
Orkade läsa hit: "Bush har varit beslutsam, orädd, utan tvekan: alla bra egenskaper i kristid." -1. Detta är varje diktators egenskaper, 2. Det är för fan Bush och USA som själv producerar kriserna. POÄNGEN med att byta ut Bush skulle just vara att MINSKA USA:s våld utomlands.
Nyanserat och intressant. Fortsätt och berätta. Behövs sådana som Du för att sprida lite upplysning i ankdammen Sverige.
inlägg #3
Islamister som är ute efter oss västerlänningar? Så mycket tomt hot och skrämmelse bara för legitimera en sjuk presidens och utrikespolitik.
Trevligt och insatt. Jag ser fram emot mer.
inlägg #5
Annons:

Har nu orkat andra halvan av detta himmagjorda alster som förolämpar all politisk analys... "man kan inte alls utesluta att de (Isalmisterna) efter många år av kamp kan segra..."---Är det "Västerlänningarna" mot "Islamisterna"? (Helt sanslöst, är allting NHL-matcher?)
Du gör en ganska bra artikel, kanske för lång (brukar själv göra misstaget). Men jag vill ha frihet som läsare att inte bakas ihop i ett "Vi". Jag är en Svensk medborgare, och är en person. Jag är inte "vi" med västerlandet. Hur kommer detta att du bakar ihop läsaren i att inte få objektivt titta på?
Var är Mike nånstans? Har han semester?
En typisk story från USAs ambassad.
Hälften är inte idioter? Nej, men är det inte fler som är emot Idioten Bush?
inlägg #10
Visa sida: 1 2

Du är inte inloggad och måste därför logga in eller välja ett namn om du vill diskutera det här: välj namn / logga in

Avancerad sök...
Upplevelsepresent.se