Fredag den 30 juli 2010 Ny användare | Logga in  

Börja blogga i Sourzes nya bloggfabrik!

sourzeforum
Diskuterar artikeln Våga vara konservativ
Visa sida: 1 2
Du har säkert rätt i att internetdejting i sin sämsta form kan urarta i en ytlig "konsumtion av människor" och en ständig jakt efter "någon bättre". Samtidigt tror jag att olika typer av kontaktforum på nätet fyller en mycket viktig funktion. Av olika skäl är det svårt för många människor att träffa en ev. partner i det dagliga livet, och då blir Internet ett sätt att lösa detta problem. Och uppenbarligen leder det för många till önskat resultat, dvs. en seriös, varaktig relation.
inlägg #11
Jag tycker att internetejting är jättebra. JAg har träffat en underbar tjej som jag har hållit ihop med i snart två år. Det är mycket längre än de tjejer jag träffat ute på krogen eller på träning etc.
inlägg #12
Hej! Kul att du nämner missbruk i sammanhanget faktiskt.. Jag minns att jag och en "date" startade en klubb på spraydate som hette just "klubben för spraymissbrukare".. vi hade ett tolvstegsprogram för att komma ut ur sprayträsket... Jag är fri!
inlägg #13
Den som gapar efter mycket mister hela stycket. Du har helt enkelt för höga krav.. Jag träffade också min flickvän på min första internetdejt. Alla har något ingen har allt. Om du hela tiden tror att den nästa har en bättre gräsmatta kommer du få leta hela livet..
inlägg #14
Dejtingsajter är till för losers och män(som ju alldtid är losers). Vi kvinnor som ser bra ut hittar våran partner på krogen. :-)
Annons:
Fel! Är det bättre att dejta någon på måfå, tex från snabbköpet, enbart på grundval av att man tycker den är snygg?! På nätet lär man känna varandra innan och kan konstatera om man har något gemensamt innan man ses.
inlägg #16
jag reagerar faktiskt på att folk allvarligt raggar över internet. jag har själv träffat personer på internet efter att ha haft långvarit kontakt länge. hade dock aldrig sett det som en "dejt" för att hitta en framtida partner. sådant får avgöras när man väl ses. på det vanliga, traditionella sättet.
inlägg #17
Visa sida: 1 2

Du är inte inloggad och måste därför logga in eller välja ett namn om du vill diskutera det här: välj namn / logga in

Avancerad sök...
Jobbsök

Sök enkelt bland tiotusentals
jobbannonser hos Workey:

VAD

titel, nyckelord el. företag

VAR

Upplevelsepresent.se