Torsdag den 9 februari 2012 Ny användare | Logga in  

Skriv idag om: Sverige och korruption | Löfvéns riksdagsutanförskap | Kärnkraftssäkerheten i Sverige Börja här!

sourzeforum
Visa sida: 1 2
Var håller sourzefeministerna hus? Vore intressant att höra era åsikter om AB-artiklarna. Alvunger?
BRAVO! Öyvind.
inlägg #12
Vilken toppenartikel!!!!! Jag kan nog skriva under på varje rad här: Den här manssynen är inte bara korkad utan illvillig.
De män jag umgås o umgåtts med (för att tala om dem i min familj) känns inte alls igen.
De tar hand om sina barn o om sina gamla.De har ingen makt men stora hjärtan.
Johanna har gett "nazifeminist" ett ansikte.
inlägg #14
Joanna Rytel tänkte väl på boken "korkade vita män". Joanna brukar inte föda sina barn, hon har tidigare berättat att hon gjort upprepade aborter. Tydligen släpper hon ändå en del män väldigt nära och ansvar och prev-medel tycker hon väl är trist.
Annons:

Välskrivet! :) Lite tråkigt ämne dock. Jag tycker det är synd att det tydligen är helt okej att kasta skit på halva sveriges befolkning. Det där är inte journalistik, det är mobbing. Tycker jag.
inlägg #16
Det här var den sämsta artikel jag har läst. Innehållsmässigt, inte språkmässigt. Du har lika många fördomar mot kvinnor som de har mot män
Hur politiskt fel får man vara ??

Tänk om du hade sagt eller skrivit det där i något större medium, eller om du suttit i TV som en Alfredius och sagt samma sak.

Det är männen som ska hängas. Skärpning !
Visa sida: 1 2

Du är inte inloggad och måste därför logga in eller välja ett namn om du vill diskutera det här: välj namn / logga in

Avancerad sök...
Upplevelsepresent.se