Torsdag den 9 februari 2012 Ny användare | Logga in  

Skriv idag om: Sverige och korruption | Löfvéns riksdagsutanförskap | Kärnkraftssäkerheten i Sverige Börja här!

sourzeforum
Ja det är helt klart intressant att se vilka delar av min artikel som folk valde att gå till angrepp mot
Svarat och klart.
inlägg #2
"Sköta hygienen därnere", hohohaha. Du vet att håret finns där för att skydda, och är en del av hygienen, eftersom att rakning, i vissa fall, kan hjälpa till uppkomsten av diverse konstiga infektioner och så.
Men är det verkligen själv rakningen detta handlar om? Är det inte VARFÖR man gör det som en del hakar upp sig på? Jag fick frågan en gång om jag rakade benen. Ja på sommaren, svarade jag. Är inte du feminist? frågade mannen då. Det säger en hel del det tycker jag. I min värld får man raka sig OCH vara feminist OCH gilla sex OCH vara sexig. Men det är jättekul om det inte är livets enda mening.
Varför ska inte en tjej få tycka om gang bang, få erkänna att hon tänder på att vara undergiven/utsatt eller få säga att hon inte skulle backa för att strippa? Bland bögar praktiseras gang bang utan att någon höjer ett ögonbryn, en majoritet är ”passiva”, undergivna och tänder på att bli både ”utsatta” och påsatta och det är mycket hög status att vara strippa! Bögar - alltså män - ska kunna göra allt det där, men inte kvinnor. Varför Michael?
Annons:

Ok. Om man läser undertexten här så ses rakning av könsorgan av vissa som att man blivit lurad att följa vissa ideal. Någon som rakar sitt kön tillhör en viss människotyp helt enkelt. På annat sätt kan jag inte tolka diskussionen. Och skulle det inte blivit HELT andra reaktioner (om några alls) om t ex en inte alls särskilt snygg professor hade sagt samma sak som Marlene?
Om man ska tro att alla tjejer som rakar sig är lite korkade och bara vill se sexiga ut och behaga mannen, borde nog Michael vara betydligt mer rädd för kvinnor som inte rakar sig. Sådana som står på barrikaderna. Om det nu skulle vara oförenligt alltså...
jag rakar mig. av hygieniska själv och jag trivs med det. haaa och du ska vara en man? gillar inte du sex/porr el? sex är den bästa njutningen som finns, och att man känner sig sexig är viktigt, att man är nöjd med sig själv(el har jag fel?). jag trivs med att vara porrig. so what? jag har en pojke, snart 2år. jag SKITER rent utsagt om tjejer rakar sig. vafan vi alla är väl bara människor ändå med hår el utan! och sen. fan va du bryr dig om andra rakar sig. vafan. har du provat på själv?
Det finns både rakat och orakat.De flesta gör det för det motsatta könet.
inlägg #9

Du är inte inloggad och måste därför logga in eller välja ett namn om du vill diskutera det här: välj namn / logga in

Avancerad sök...
Upplevelsepresent.se