Torsdag den 9 februari 2012 Ny användare | Logga in  

Skriv idag om: Sverige och korruption | Löfvéns riksdagsutanförskap | Kärnkraftssäkerheten i Sverige Börja här!

sourzeforum
Diskuterar artikeln Är du man eller tupp?
Oj, du verkar väldigt arg. Men jag håller med dig i princip. Det som skrämmer mig är att den här typen av resonemang inte får något mediautrymme överhuvudtaget, vilket kanske inte är så konstigt efterssom det inte ligger i aktieägarnas intressen att släppa fram åsikter/ideer om att vi skall vara nöjda och låta bli att shoppa i onödan...
Väldigt underhållande artikel, och säkerligen sann i många aspekter. Men har inte detta kukmätande också varit en förutsättning och grogrund för de innovationer som vi idag prisar som en del av vår "civilisation"?
Det är sant, precis alla killar på jorden är såna. Det är inget stort problem direkt. Visst finns det lite men samtidigt är det roligt att snacka lite skit då och då. Vilket inte är något man tar på allvar och det fattar de flesta.
inlägg #3
lite väl lång kanske.
Äntligen en kritisk artikel om mäns beteende och uppförande. Skrivet av en man också. Det går framåt. Bra att du tog upp att det går att förändra det gamla manliga sättet att vara till att bli en man med substans.
Annons:

Peter, dy e fett schöön, len.
inlägg #6
Jag håller med "lil" om att artikeln kanske var något för lång. Man tappar koncentrationen lite under läsningen på grund av detta. Det kan man dock gärna förlåta eftersom det var bra tänkt och bra skrivet. Ovanlig bra tänkt och skrivet till och med.
inlägg #7
Jag kan erinra mig hur många samtal och situationer som helst där vänner som normalt verkar rätt förnuftiga plötsligt sätter i gång och kör nördfakta så att man blir förtvivlad och vill korta ner sitt liv. Håller också med Roger om det skrämmande i att liknande resonemang lyser med sin frånvaro i media.
inlägg #8

Du är inte inloggad och måste därför logga in eller välja ett namn om du vill diskutera det här: välj namn / logga in

Avancerad sök...
Upplevelsepresent.se