Torsdag den 9 februari 2012 Ny användare | Logga in  

Skriv idag om: Sverige och korruption | Löfvéns riksdagsutanförskap | Kärnkraftssäkerheten i Sverige Börja här!

sourzeforum
Visa sida: 1 2 3
Många kommentarer har det blivit... och visst håller jag med.. Egentligen är det väldans synd om oss människor. Patetiskt tragiska är vi. Vi missar hela tiden det viktiga här i livet. Ooops, så "very deep" det blev nu. Ursäkta mej! Jag är bara TOKFÖRÄLSKAD! Då blir jag så här...:-)
inlägg #21
Förjävligt är det!! Å inte är det bättre i Sverige än i Storbrittanien. När jag gick i sexan för si sådär fem år sedan. Använde jag maskara ibland. Min klasskompisar tyckte att jag var ganska korkad! Vad skulle man ha det för? Det har gått fort...
inlägg #22
Jag gilalr förstås dagens smode, men det bästa vore ändå om alla tjejer i skolorna tvingades klä sig i katolskt inspirerad skoluniform. Kort kjol och flätor i håret ska vara obligatoriskt förstås. Dessutom bör man göra 'Spanking' till ett kärnämne.
inlägg #23
Visa sida: 1 2 3
Annons:

Du är inte inloggad och måste därför logga in eller välja ett namn om du vill diskutera det här: välj namn / logga in

Avancerad sök...
Upplevelsepresent.se