Torsdag den 9 februari 2012 Ny användare | Logga in  

Skriv idag om: Sverige och korruption | Löfvéns riksdagsutanförskap | Kärnkraftssäkerheten i Sverige Börja här!

sourzeforum
Diskuterar artikeln Jag köpte sex. Förlåt.
Visa sida: 1 2 3 4 5 6
Men vad fan! Är det ingen som ser att detta är fabricerat a en PR-kunnig person? Hörde jag RFSU nämnas? Could be. En sak är dock jävlig säker: "Markus" har aldrig köpt sex. Han jobbar med PR. Ibland skriver han fejkade debattinlägg om horor, ibland pressmeddelanden om Telia, ibland medietränar han. För helvete Sourze-läsare, inte kan ni vara så jävla dumma att ni gåt på sånt här? Genomskinligt är ju bara förnamnet.
inlägg #51
Din handling var helt fel men din slutsats av din handlig är rätt.

Den enda som kan förlåta dig är du själv. Sen borde du uppsöka läkare och få remiss till närmaste psykolog för annars kommer ditt liv sluta i kaos!
inlägg #52
Kan inte komma på något amoraliskt med att köpa sex. Jag har funderat mycket på detta, och den enda anledningen till att man skulle vara emot prostitution är att man finner det något fel med sex i sig. Och kom nu inte och hävda att sex är något fint man endast skall ha med den man älskar, det finns inga skäliga argument för något sådant
varför inte bara sluta konsumera porr och skapa en bättre värld? Alla måste hjäplas åt!
inlägg #54
vadå skuld? det var det töntigaste jag läst. sitter du verkligen o grubblar på din "skuld" hela dagarna känns det som att du ahr feta problem....
Annons:

Det sjuka är väl inte att du köpte sex- eller att många killar här med sina kommentarer applåderar din gärning- utan att det finns som ett alternativ för dig och inte för mig.
Varför är inte sexhandeln jämställd? Alltså, varför säljer inte killar sina kroppar för några hundra? Så att vi rika kvinnor med/utan partners kan få oss ett jäkla sjysst ligg när lusten faller på (och killen hemma inte är villig) ?

Makt har alltid spelat störst roll för människan, mycket större än kärleken.
Du Är EJ Förlåten !!

Det finns ingen ursäkt för något så skamligt som en kåt karl som du. Att du dessutom har sådan byxklåda att du måste söka sex på nätet är ju fullständigt onormalt !!

Skäms din Mansgris !!
Visa sida: 1 2 3 4 5 6

Du är inte inloggad och måste därför logga in eller välja ett namn om du vill diskutera det här: välj namn / logga in

Avancerad sök...
Upplevelsepresent.se