Torsdag den 9 februari 2012 Ny användare | Logga in  

Skriv idag om: Sverige och korruption | Löfvéns riksdagsutanförskap | Kärnkraftssäkerheten i Sverige Börja här!

sourzeforum
Visa sida: 1 2
Micke har skrivit den basta artikeln pa Sourze pa mycket lange. Bade stilistiskt och innehallsmassigt. Tack!
Helt rätt!

Som pappa sedan snart 11 år är jag så hjärtinnerligt trött på allt snack om att män skulle vara automatiskt sämre föräldrar.

Dessutom är jag jäääävligt trött på att det här med sexuell identidet skulle ha något som helst egentligen att göra med hur bra man är som förälder.

Jag menar... om vi har ett samhälle som tillåter att sk. heterosexuella (borde här egentligen lansera termen "bibelsexuella") Carola & Runar skaffar barn så, please...
TACK for namnandringen. Nar det galler innehaallet, saa kan du gnissla tander hur mycket du vill, jag beskriver verkliga forhaallanden. Skall du andra paa attityderna saa racker det inte med att fralsa de fralsta.
ok;Pedofiler kan flytta till Sverige för att få en chans att adoptera. Bortsett från att det låter extremt osannolikt om man vet något om de krav som ställs, så är det så redan idag att en ensam man kan prövas.
Du menar då att i praktiken har de liten chans pga av barnens hemländer ej godtar detta.
1. Nu var det SVENSK lag det gäller.EXAKT samma förhållande gäller för homoadaptioner-få länder godkänner.
Micke vill klargöra att han inte uttrycker sig som representant för RFSL, och att han inte är informatör på RFSL. Och han tycker det är olyckligt att (just) Johanna missat detta! Jag tror nog det var några fler som gjorde detta misstag, eftersom du skrev under din förra artikel just med "Informatör, RFSL"...
Annons:

Men Micke, hur är det med de pojkar som blivit könsmogna då? Killarna på 12-13? Boy-manlove? Hur var det med spartacus-guiden? Pojkprostitution? Ska vi låtsas som det inte existerar igen och glömma det faktum att en massa killar blir utnyttjade.
Läste att 25 gånger fler förövare är homo- än heterosexuella. Skaplig överrepresentation. Hur ska RFSL hantera det?
anonymt inlägg #17 - 1 svar på det här inlägget
Visa sida: 1 2

Du är inte inloggad och måste därför logga in eller välja ett namn om du vill diskutera det här: välj namn / logga in

Avancerad sök...
Upplevelsepresent.se