Torsdag den 9 februari 2012 Ny användare | Logga in  

Skriv idag om: Att jobba tills man är 75 | Knivskadade flickan i Hjällbo | Uteliggarldesignen på NK Börja här!

sourzeforum
Diskuterar artikeln Alldagliga tjejer, se hit!
Visa sida: 1 2
Om detta var ett "obehagligt" mail, så kan jag bara gratulera er tjejer. Själv har jag blivit hotad till liv och lem, flera ggr. Erbjudanden om mer eller mindre fantastiska sätt att tjäna pengar, sållar jag dagligen bort med spamfilter. Jag förstår inte alls er upprördhet. Erbjudandet verkar seriöst och välbetalt och tonen är vänlig. Gillar ni inte sexjobb, så är det ju bara att låta bli att svara... Mvh CH
inlägg #11
Jag förstår hur man kan tycka att mailet är obehagligt, men inte hur man kan haka upp sig på ordet "använda", som rutinmässigt används on alla slags skådespelare. Använd Google och sök efter "use Bruce Willis" eller "use Tom Cruise", så hittar du texter där det talas om hur regissörer ANVÄNT dem i filmer som "Born on the fourth of July" och "Unbreakable". Vad tycker du det säger om regissörernas manssyn??
Antingen tillhör man sorten kiss och bajs människa eller så är man vanlig
inlägg #13
Alltså jag vet inte. Jag hade nog slutat läsa där det stod - läs inte vidare i så fall. Om han skrivit under med sitt namn hade det lutat mer åt "klumpigt, dåligt sätt att få tag i folk". Så fort det får en anonym touch lutar det åt obehagligt.

Sedan undrar jag hur det kan komma sig att han håller på med sådana utskick. Betyder det att han ibland får napp? Annars skulle han väl lägga av? Det är obehagligt tycker jag.
Tejpa fast en utsvulten ekorre i hans skrev samt bind fast tungan vid avgasröret på en hemtrimmad totalpunkterad Skoda med Tabasco i bensinen och med "La Cocaracha" tutmelodi och en påtänd shimpans bakom ratten som kör 2,3 mil i 165 knyck i kraftig sidvind på en saltad grusväg beströdd med krossat glas och med "I will always love You" på maxvolym i bilstreon och visa allt live på vartenda sportcaféhak med storbildsskärm i hela norden med "Babsan" som kommentator.
Annons:

Välkommen tillbaka =)

Angående texten kan jag tyvärr inte säga mer än vad som redan är sagt... men det är bra... alltså de sista kommentarerna skrivna av dig. Lars däremot: Försöker han hypnotisera genom att återkomma till exakt samma ursäkter? det tyder på att han inte alls ursäktar sig, men är medveten om vad folk i allmänhet tycker om hans verksamhet... så backa inte för att gorma på honom.
inlägg #16
Jag tycker brevet verkar vidrigt men när det gäller det där med hans kvinnosyn och Sexism/feminism så handlar det lite om hur man väljer att tolka det. Jag har använt mig av "flera" anställda för olika uppgifter. Är jag en diktatorisk chef för det?

jaha. såna människor finns tydligen också. jag hoppas någon går med på att träffa honom och sedan skäller ut honom tills han rodnar så fort han hör ordet 'teenagefilm'.
inlägg #18
woo-hoo, du är tillbaka!!! kram!
inlägg #19
Vad är problemet? Han ger dig ett seriöst erbjudande och ber dig att sluta läsa om du inte är intresserad. Varför skriva tillbaka och gorma? Ringer du och gormar åt alla företag som annonserar i dagspressen också?
Visa sida: 1 2

Du är inte inloggad och måste därför logga in eller välja ett namn om du vill diskutera det här: välj namn / logga in

Avancerad sök...
Upplevelsepresent.se