Torsdag den 9 februari 2012 Ny användare | Logga in  

Skriv idag om: Sverige och korruption | Löfvéns riksdagsutanförskap | Kärnkraftssäkerheten i Sverige Börja här!

sourzeforum
Medmänsklighet och vara hjälpsam är inte intressant om det inte är lätt i dagens samhälle. Ska vår tid i framtiden ges ett namn kommer det antagligen vara "ego-åldern". "Sköt dig själv och skit i andra" är inte en provokation längre, det är en självklarhet!
BROTTSLINGAR? Nej, inte moraliskt.
Har skrivit kort om det... det kallas för "resignation" som skapas för att hålla folk på plats. Kommer kanske snart med en artikel om det.
Jag själv för denna stund lider jag av en egen resignation...då jag inte lyckas skriva, klart mina alster.
Kämpa på, vägra att ge upp. Lätt o säga, men svårt att göra, svårt att leva upp till-
Mvh Fredrik
Ni frågar varför har inget hänt förrän nu? Det är en jävligt bra fråga. Att jag skrev artikeln idag beror på eran artikel och det ni + Rimgaard o. Hvitfeldt gjorde i dec. inte har lämnat mina tankar. Men så fort det dyker upp "kända" namn då händer det grejer. Som ni sa, inte ens här på Sourze har ämnet varit speciellt stort. Därför hänvisade jag också tillbaka till er artikel. Den är viktig! Det behövs fler medmänniskor i denna värld. Det är Er jag ska Tacka. :)
Inget hänt förrän nu? Ni svarar på det själva. Se till att boka tv4-soffan nästa gång. Genomslagskrafen hos Sourzeartiklar och runtskickade e-mail är liksom inte riktigt lika stor. Sedan kan man tycka vad man vill om det. Jag har dock en fråga. Vad, förutom Ulups artikel, har hänt nu?
Annons:

Alla som vågar debattera annat än just det ni tycker är viktigast är fåniga? Jaja, självdistans var det.
Hej Marcus och Stefan. Kul att bli omnämnd i er artikel och bra initiativ. Vill bara påpeka att min politiska verksamhet i huvudsak äger rum på annat håll i samhället än sourze.se Om ni är intresserade kan jag tala om att vi ordnat öppna möten i frågan att vänsterpartiet pressat justitieministern i riksdagen och att vi nu KU-anmält regeringen för hanteringen. Det går förstås att göra mer. Ödmjukast, Ali E.
Ni skriver om medmänsklighet och får bara kritiska svar och ironi. Världen är för djävlig idag. Kämpa på, det ni gjorde var osjälviskt och hade ni placerat er i TV4s tevesoffa hade ni förlorat all troväridhget.
Till alla som vill göra något finns nu ett postgirokonto. 452590-3. Advokatfirman Sibersky. OBS! Du behöver inte uppge ditt namn om du inte vill. Postgironr. finns i dagens Aftonbladet. Om man vill kan man kontrollera postgironr. innan. Ring då Silbersky Advokatbyrå.
Bar att ni är så bra. Har själv skänkt pengar. Men har ni skrivit på uppropet för de oskyldigt dömda i Göteborg, eller om ni hellre vill, de som av politiska skäl och med falska bevis har dömts till ovanligt långa fängelsestraff. Det är ocksåen rättsskandal. [länk]

Du är inte inloggad och måste därför logga in eller välja ett namn om du vill diskutera det här: välj namn / logga in

Avancerad sök...
Upplevelsepresent.se