Torsdag den 9 februari 2012 Ny användare | Logga in  

Skriv idag om: Att jobba tills man är 75 | Knivskadade flickan i Hjällbo | Uteliggarldesignen på NK Börja här!

sourzeforum
Diskuterar artikeln Jag är fördomsfull!
jag håller med dig till viss del, men man kan inte alltid förlita sig på att det är bra med fördomar. man ska krossa fördomar så mycket man kan, detta tvingar då dig att ge dig ut på fältet för att ta reda på hur det verkligen ser ut, du kanske måste åka till kina för att lära känna kineser. bort med fördomarna, fram med människorna.
inlägg #1
Jag tar ditt advise! Bra inlegg.
PS. Se saltgurkan som du laert dig gilla som ett troest pris da det inte fanns sanning i dety daer med nyarsafton o pussa tjejer. Alltid ngt, saltgurka e gott!
inlägg #2
Du, kanske vet redan att jag håller med detta. Mina svenska vänner njuttar av min gästfrihet. De själv har ändrats mot vår iraniers sätt i den fråga och de ärglad för den. Problemet är att många av mina landsmän har tagit fel sidan. De tror hur mycket man struntar i folk man blir mer svensk eller modern. Det är en värre fördom. En som till sin förvåning tyckte det var inte så illa med surströmning som hennes svenska vänner hade varnat för.
inlägg #3
Annons:

Du är inte inloggad och måste därför logga in eller välja ett namn om du vill diskutera det här: välj namn / logga in

Avancerad sök...
Upplevelsepresent.se