Torsdag den 9 februari 2012 Ny användare | Logga in  

Skriv idag om: Sverige och korruption | Löfvéns riksdagsutanförskap | Kärnkraftssäkerheten i Sverige Börja här!

sourzeforum
Diskuterar artikeln Hade kändisarna sex på toan?
Visa sida: 1 2
What people want is the natural thing !? Men vafan, klaga på att folk läser om sex helst !? Klart man vill det ! Sex är kul ! Livets mening är att ha kul. Med pengar har man kul... Man kan iofs ha kul utan pengar menmen... Så det är naturligt att sträva efter att ha kul.. dvs sträva efter pengar och sex ! =)
inlägg #11
"Och att en knullkändis-titel genererar många klick på Sourze är både sorgligt och naturligt och fel och helt enkelt för jävligt."

Varför skulle det vara så hemskt? Och tycker du verkligen att någonting naturligt kan vara för jävligt?

Toppen! Skrattar åt mig själv. Fast det var kul!
inlägg #13
Jag läste den för att se om den var så dålig som en vän sade ;D Jag var inne på siten i ett par timmar innan jag läste den. Så mig fångade den förvånansvärt nog inte.
Underbart! :)
inlägg #15
Annons:

Tyvärr måste jag medge att jag gick in på sidan när jag såg den, vilket de hycklare som försöker påvisa motsatsen också gjorde. Det är tråkigt att man ska bry sig, men visar ännu en gång på medias makt.
inlägg #16
Vad är så fruktansvärt med att folk gillar sex?`Det är väl inget fel på sex och att man är intresserad av sex även när kändisar har det? Hade varit roligare ifall artikeln varit sann..nu dog den platt jag gillar att läsa om sex och skäms inte för det, jag är ju människa!
jag tyckter det var rätt tragiskt att själva beskrivningen av fejk-sexakten var längre än det själva argumenterande talet.
inlägg #18
Fan, gick också på det!!
inlägg #19
Visa sida: 1 2

Du är inte inloggad och måste därför logga in eller välja ett namn om du vill diskutera det här: välj namn / logga in

Avancerad sök...
Upplevelsepresent.se