Torsdag den 9 september 2010 Ny användare | Logga in  

Börja blogga i Sourzes bloggfabrik!

sourzeforum
Diskuterar artikeln Boo.com-bubblan - inifrån
Mkt intressant! Bra formulerat. Gillar t ex när du beskrev Kajsas ögon "som en ditklottrad manga-blick i det bleka modellansiktet"...
inlägg #1
genial, välskriven artikel! Ola Ahlvarsson,
inlägg #2
Skön självdistans du uppvisar, få människor har möjlighet att se sin egen roll utifrån på det sätt som du gör i artikeln. Skriv mer, det är ren glädje att läsa det du presterar.
Jag bävar inför den dag då mina egna undersåtar börjar skriva den här typen av artiklar. Men njut av vartenda ord. Vilket luftslott!
Skitbra, trotts att du fick skriva 14 000 ord och ett olyckligt slut. Du är nu på min "över 10 000" lista och det är du värd.
inlägg #5
Annons:
Varför så många faktamissar? Det är alltid bra att bygga upp en intressant artikel med behövlig faktainfo, men använd för Guds skull inte felaktig info ifall den går att kolla, särskilt inte om det rör sig om datum etc. You know what I mean...
Tack för en mycket bra artikel. Intressant läsning, och ytterligare bidragande information till oss alla som så undrar hur det kunde gå så snett..
inlägg #7
Skönt skrivet - som vanligt. Heja Salka, att du har skinn på näsan vet jag sedan länge.
inlägg #8

Du är inte inloggad och måste därför logga in eller välja ett namn om du vill diskutera det här: välj namn / logga in

Avancerad sök...
Jobbsök

Sök enkelt bland tiotusentals
jobbannonser hos Workey:

VAD

titel, nyckelord el. företag

VAR

Upplevelsepresent.se