Torsdag den 9 februari 2012 Ny användare | Logga in  

Skriv idag om: Sverige och korruption | Löfvéns riksdagsutanförskap | Kärnkraftssäkerheten i Sverige Börja här!

sourzeforum
Visa sida: 1 2
Jamen gud vad snyggt. Två svenska intellektuella sitter och älskar muslimer i kapp. Förklara det här för mig. Islam undervisas från Koranen. Talibanerna läser koranen. Talibanerna tolkar kornanen så att dom måste avskaffa el och börja behandla kvinnor sämre än boskap. Det finns väl inge ont i det. Det är väl bara en liten klick som gör så? Get a grip för fan.
Jag trodde inte att en kvinna kan älska två män samtidigt.
Markus och Stefan, ni är underbara!
Vilken galax kommer ni från?
Tack!
TACK!
inlägg #13
Taliban-regimen begår ju samma brott som kristendomen gjorde i sin barndom. Idag predikar kristendomen kärlek och förlåtande, vilket är en ganska ny företelse.

Taliban-regimen har ju väldigt lite med Islam att göra egentligen.

Jag tror att folket i Afganistan inte kanske tror på Allah så mycket, utan snarare Talibanernas makt.

Väl skrivet!

Vi borde gå till botten med frågan: VARFÖR?

Kan det vara så att många människor i dessa regioner lever ett mycket fattigt liv?

Kan det också vara så att vi i I-länderna omedvetet utnyttjar människor i den tredje världen såsom att "stödja" genom ex köp av billiga skor (gjorda genom barnarbete)?

Borde vi inte reagera mer?
Annons:

Själv tror jag också att vi i sverigedemokraterna kommer att få ökat stöd när folk nu får upp ögonen för vad islam innebär.
Vi skrev så här 7 dagar efter katastrofen: "De bilder som visades av jublande palestinier på Västbanken hade inget som helst nyhetsvärde" Det visade sig att vi hade mer rätt än någonsin. Bilderna var inte från den dagen. Bilderna kom inte ens från detta år utan hade använts förut. Således Jublade palestinierna åt något annat. Källa: SVT/ATP
inlägg #17
Visa sida: 1 2

Du är inte inloggad och måste därför logga in eller välja ett namn om du vill diskutera det här: välj namn / logga in

Avancerad sök...
Upplevelsepresent.se