Torsdag den 9 februari 2012 Ny användare | Logga in  

Skriv idag om: Sverige och korruption | Löfvéns riksdagsutanförskap | Kärnkraftssäkerheten i Sverige Börja här!

sourzeforum
Visa sida: 1 2
HAHA, vad spelar det för roll? Argentina vinner VM, om Sverige har tur så slipper de jumboplatsen i sin grupp. Samuel, Batistuta, Crespo, Lopez, Aimar, Simeone, Redondo, Veron, Sorin, Pelegrino, Zanetti, listan är lång på snygga och grymma argentinska fotbollsspelare VIVA ARGENTINA. Den stolthet jag känner för mitt argentinska blod är otroligt när det kommer till fotboll.
Värmlänning? Senast jag kollade så låg Hova i Västergötland.
Degerfors däremot, där A.A spelade när Göteborg köpte honom, ligger i Värmland.
Utan att vara expert på dialekter så är jag tveksam till om det skulle klassas som värmländska.
Säg vad du vill om oss, vi har två VM-guld och två silver, och nu i sommar så tar vi vårat tredje VM-guld. Jag hoppas och ber att Argentina möter Sverige, hur kaxig är du då? Det finns inte en enda spelare i det svenska landslaget som skulle ta en plats på Argentinas avbytarbänk. Vi fuskar inte, vi spelar ut alla, när det behövs så petar vi in bollen med handen, men det är ju bara för att vi är vackrast och bäst.
inlägg #13
Har svårt att ta dig på allvar så länge du placerar Hova i Värmland. Jag har också svårt att höra att han pratar värmländska.
Typiskt Stockholmare. Har inte koll på någonting utomför tullarna.
När vi låg under med 1-0 och Lars-Tommy slängde in Andersson och Johnson då grät jag. När sedan AA visar hur usel han är (inte ens ens en AIK:are kunde hitta många rätt), då grät jag mer. Till slut tänkte jag hellre 1-1 än att AA gör mål. Nu har han, iom målet, köpt sig en plats i Stkhlm-Tommys landslag för alltid.
Vi Fotbollsälskare sörjer.
Annons:

Stefan! Dags att du kommer in med en rättelse, AA är född i Stockholm men uppväxt i västgötska Hova. Upptäcktes av Degerfors som ligger i landskapet Värmland. Så är det.
Andreas A är född i Sthlm, uppväxt i Hova. Har endast bott i värmland under tiden i Degerfors.
inlägg #17
Visa sida: 1 2

Du är inte inloggad och måste därför logga in eller välja ett namn om du vill diskutera det här: välj namn / logga in

Avancerad sök...
Upplevelsepresent.se